رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

چرا کابینت پیش ساخته نخریم

کابینت آماده یا کابینت پیش ساخته از جمله راهکارهایی می باشد که بسیاری از افراد برای کاهش هزینه های ساختمان و انجام سریع پروژه های دکوراسیون داخلی انتخاب می کنند. شاید در نگاه اول خرید این گونه کابینت ها مشکلی به همراه نداشته باشد، اما به مرور تفاوت های آن با کابینت سفارشی آشپزخانه دیده میشود و در بسیاری از مواقع چاره ای جز تعویض کابینت و صرف هزینه‌های زیاد وجود ندارد. نوین کابین؛ تولید کننده و کلاسیک در ادامه به این سوال پاسخ می دهد که چرا نباید کابینت آماده یا پیش ساخته بخریم؟

آنچه در این مطلب می خوانید:

کابینت آماده یا پیش ساخته چیست؟

با کمی جستجو در سایت های مختلف یا در مغازه ها و فروشگاه های عرضه ، با تنوع بسیار بالایی از آنها مواجه میشویم و بدون شک با دو اصطلاح کابینت سفارشی و آماده برخورد خواهید داشت. تفاوت این دو کابینت در نحوه سفارش و طراحی و ساخت آنها می باشد. به طوریکه کابینت های سفارشی مطابق با نوع طراحی داخلی آشپزخانه و اندازه و ابعاد در نظر گرفته شده برای آن و همچنین سلیقه مشتری از نظر طرح و رنگ تولید میشود.

در مقابل، کابینت های آماده یا پیش ساخته در کارخانجات و کارگاه های بزرگ تولید کابینت به صورت سری و انبوه تولید میشوند. با توجه به تولید انبوه و سری کابینت های پیش ساخته، از نظر ارزان تر از نوع سفارشی بوده و چون از قبل آماده هستند، در کمترین مدت زمان نصب میشوند.

انواع کابینت پیش ساخته

صنعت تولید و طراحی کابینت بسیار گسترده بوده و مدل ها و طرح های مختلفی همه ساله معرفی و به بازار عرضه میشوند. به طوریکه می‌توان متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی منزل گزینه های متعددی از قبیل ، نئو کلاسیک، مدرن، ام دی اف و انزو را انتخاب نمود. علیرغم تنوع زیاد در کابینت های سفارشی، کابینت هایی که به صورت انبوه تولید میشوند تنها در دو گروه کلی کابینت مدرن و کابینت کلاسیک دسته بندی میشوند. کابینت های گلاس و ام دی اف ساده در گروه کابینت های مدرن و ممبران در گروه کابینت های کلاسیک قرار دارند. ویژگی های اصلی این سه مدل کابینت پیش ساخته عبارتند از:

کابینت آماده ممبران

از بهترین نمونه هایی که در میان کابینت های آماده می توان خریداری نمود، می باشد که بدنه اصلی آنها از ام دی اف بوده و دارای روکش ممبران یا وکیوم است. این گروه از کابینت ها در گروه کابینت مدرن قرار گرفته و به دلیل براق بودن سطح و ابزارهایی حرفه ای که با دستگاه سی ان سی بر روی آنها زده میشود، از نظر زیبایی نیز در سطح بالایی قرار دارد.

البته توجه داشته باشید که این گروه از کابینت ها اگر متناسب با اندازه و مساحت داخلی آشپزخانه به صورت سفارشی طراحی و تولید شوند، علاوه بر زیبایی دارای کارایی بهتری نیز خواهند بود.

کابینت آماده های گلاس

از دیگر انواع کابینت های پیش ساخته می توان به اشاره نمود که مانند ممبران از ام دی اف ساخته شده و روکش به کار رفته برای درب های آن از نوعی ورق پلاستیکی مخصوص می باشد.

مهم ترین ویژگی کابینت های بودن درب های آنها می باشد که جلوه بسیار زیبایی به محیط آشپزخانه می دهد.

کابینت آماده ام دی اف

یک تعریف و دسته بندی کلی برای کابینت های امروزی می باشد، چون برخلاف گذشته در دنیای امروز اغلب کابینت ها دارای بدنه ام دی اف می باشند و تنها تفاوت آنها در نوع درب و روکشی می باشد که برای افزایش مقاومت و زیبایی آنها به کار رفته است. کابینت های ام دی اف به دلیل ارزان بودن قیمت در بسیاری از مواقع با طرح های ساده به صورت انبوه توسط کارخانجات و تولیدی های بزرگ کابینت طراحی و با قیمت ارزان به فروش می رسند.

قیمت کابینت پیش ساخته

کابینت پیش ساخته در قیمت های متفاوتی در بازار موجود است. همانطور که می دانید قیمت کابینت پیش ساخته از کابینت سفارشی کمتر است؛ اما دلیل ارزانی کابینت پیش ساخته چیست؟ کابینت پیش ساخته از متریال های معمولی و ارزان ساخته می شود و در بسیاری از موارد کیفیت مطلوبی ندارد. از طرفی ممکن است طرح مورد نظر خود را از میان کابینت های پیش ساخته یا آماده پیدا نکنید و ناچار به خرید کابینتی که مورد علاقه تان نیست شوید. پس در نظر داشته باشید که با کمی هزینه بیشتر نسبت به قیمت کابینت پیش ساخته، می توانید کابینت سفارشی خود را داشته باشید.

معایب کابینت آماده پیش ساخته

همان طور که اشاره شد، کابینت ممبران، های گلاس و ام دی اف که از بهترین و پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه به شمار می روند را می توان به صورت آماده نیز خریداری نمود. حال سوال این است که چه تفاوتی بین نوع سفارشی و پیش ساخته این کابینت ها وجود دارد و چرا اغلب کارشناسان دکوراسیون داخلی خرید کابینت سفارشی را توصیه می کنند؟

رنگ کابینت آماده

رنگ یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون منزل می باشد که نه تنها بر زیبایی تاثیر زیادی داشته، بلکه در بزرگ یا کوچک تر جلوه دادن محیط نیز موثر می باشند. یکی از بزرگترین محدودیت ها و معایب کابینت های پیش ساخته محدودیت در تعداد رنگ های آنها می باشد. قهوه ای و کرم دو رنگ بسیار رایج در کابینت های آماده می باشند، در مقابل می توان رنگ های بسیار متنوعی را متناسب با سبک دکوراسیون به صورت سفارشی برای تولید هر گونه کابینت انتخاب نمود.

پیشنهاد می‌کنم و رو از دست ندهید. ?

دلیل ارزانی کابینت پیش ساخته | عکس کابینت پیش ساخته | قیمت کابینت پیش ساخته

طرح کابینت آماده

با توجه به اینکه کابینتهای پیش ساخته به صورت سری تولید میشوند، در نتیجه خریدار حق انتخاب بالایی برای طرح آنها ندارد. کابینت ممبران، های متین گلاس و ام دی اف های ساده از جمله مواردی هستند که می توانید به صورت آماده خریداری نمایید. اما اگر ساخت کابینت را به صورت سفارشی انجام شود می‌توانید از انواع مختلف کابینت مانند انزو، کلاسیک، کابینت های پولیشی با طرح های مختلف انتخاب کنید.

اندازه و ابعاد کابینت آماده

کابینت های پیش ساخته براساس اندازه های استاندارد تولید میشوند، اما واقعیت این است که در بسیاری از مواقع طراحی آشپزخانه به گونه‌ای می باشد که شاید با این استانداردها هم خوانی نداشته باشد. در نتیجه در چنین شرایطی باعث میشود نتوانید از فضای داخلی آشپزخانه به صورت بهینه استفاده کنید. علاوه بر این، متناسب با اندازه آشپزخانه می توانید تعداد کابینت های هر ردیف و گوشه ها را کم یا زیاد نمود.

همچنین لازم به ذکر است که نوع سینک های مورد استفاده در آشپزخانه در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده اند و برخی از آنها برای نصب نیاز به کابینت های مخصوصی دارند که تنها به صورت سفارشی تولید میشوند.

طراحی و تولید کابینت سفارشی

نوین کابین از بزرگترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان انواع کابینت آشپزخانه می باشد که تمام محصولات آن به صورت صد در صد سفارشی و مطابق با سلیقه و خواسته مشتری طراحی و تولید میشود. کارشناسان این مجموعه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی رایگان، در صورت تمایل مشتری برای بازدید از منزل و ارائه راهنمایی برای انتخاب بهترین طرح و مدل و جنس کابینت، به صورت حضوری به محل مراجعه خواهند نمود. برای ارتباط با تیم نوین کابین می‌توانید از شماره تماس و استفاده نمایید.

کابینت سفارشی را ارزان بخرید

شما با انتخاب نوین کابین ، علاوه بر اینکه به دلیل داشتن گارانتی بر روی تمامی محصولات خیالتون از بابت کیفیت و عمر کابینت هاتون راحته همچنین به دلیل اینکه مستقیم از تولیدی کابینت خرید میکنید واسطه را حذف نموده اید و از با اطمینان میتوان گفت از تمامی فروشگاه های کابینت قیمت پایین تری پرداخت نموده اید.

مزایای خرید کابینت سفارشی

درست است که کابینت سفارشی قیمت بالاتری نسبت به کابینت های آماده دارد اما مزایای خرید کابینت سفارشی بسیار بیشتر است. با انتخاب کابینت سفارشی شما می‌توانید کابینتی مطابق با سلیقه خود دشاته باشید؛ همچنین یراق‌آلات و هر آنچه در آشپزخانه‌ی شما قرار است انجام شود را آزادانه انتخاب کنید. بنابراین، اگر آشپزخانه‌ای با ابعاد نامتعارف دارید یا می‌خواهید برای آشپزخانه خود طرحی خاص و منحصربه‌فرد داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما کابینت سفارشی خواهد بود. در این صورت دست شما در انتخاب طرح و رنگ کابینت آشپزخانه نی5.0 0

شاید برای شما هم پیش اومده که در اغلب مطالبی که درباره کابینت‌های آماده یا پیش ساخته مطالعه کردین، با کوهی از اطلاعات بیش از حد مثبت، یا بیش از حد منفی و حتی متناقض مواجه شده باشین! واقعیت اینه که درباره کابینت‌های آماده، همیشه نگاهی جانب دارانه رو شاهد هستیم. امّا ما در این مطلب، قصد داریم با نگاهی بی‌طرفانه، به بررسی مزایا و معایب کابینت پیش ساخته یا همون کابینت آماده بپردازیم. این مطلب رو تا انتها دنبال کنین و یک بار برای همیشه، تکلیف خودتون رو با کابینت آماده و مزایا و معایب اون در زمینه‌های مختلف، روشن کنین!

کابینت آماده چه ویژگی‌هایی دارد؟

این مطلب رو با یک معرفی خیلی کوتاه از کابینت آماده شروع می‌کنیم تا اگه با این کابینت‌ها خیلی آشنا نیستین، متوجه کلیت داستان بشین. ، به نوعی از کابینت‌ها گفته می‌شه که در تعداد انبوه و با ابعادی مشخص ساخته می‌شن و مثل کالا به فروش میرسن. تولید این نوع کابینت‌ها، حرکتی نوین در صنعت کابینت‌سازی بود که به کمک اون، می‌شه در کمترین زمان ممکن و با حداقل بودجه، صاحب کابینتی برای آشپزخانه شد. کابینت آماده، بعد از مونتاژ در کارگاه، به راحتی قابل خریداری و نصب در آشپزخانه هست.

حالا وارد بحث اصلی، یعنی بررسی مزایا و معایب این کابینت‌های پرحاشیه و البته اقتصادی می‌شیم!

مزایای مهم کابینت پیش ساخته چیست؟

کابینت پیش ساخته مزایای خاص خودش رو داره که بعضی از اون‌ها به قدری جذاب هستن که حتی با کابینت سفارشی قابل مقایسه نیستن. در این بخش به تحلیل 11 مزیت برجسته کابینت آماده می‌پردازیم:

  1. سرعت تولید بالا

همون طور که در ابتدای مطلب هم اشاره شد، کابینت آماده به علت تولید در مقیاس انبوه، سرعت ساخت و تولید بالایی داره. پس هم تولید کننده و هم خریدار، از این موضوع نفع می‌برن.

  1. نصب آسان و سریع

کابینت پیش ساخته، همون طور که از اسمش پیداست، نیازی به فرآیند ساخت و نصب پیچیده و طولانی در منزل شما نداره. چون به صورت آماده (مثل خرید کفش یا گلدون!) به منزل شما میاد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب می‌شه. پس نیازی به تخلیه منزل و چند هفته معطل شدن برای تکمیل نصب وجود نداره. از طرفی، نصب راحتی هم داره و حتی خودتون هم در صورت داشتن ابزار کافی، می‌تونین این کابینت‌های آماده رو نصب کنین.

  1. جابجایی آسان

کابینت آماده قابلیت جابجایی داره و برخلاف کابینت سفارشی، با کمترین هزینه و زمانی می‌شه کابینت‌ها رو جابجا کرد. یادتون باشه قابلیت جابجایی کابینت آماده، می‌تونه در نظافت آشپزخانه حسابی به شما کمک کنه! چیزی که اصلا از کابینت سفارشی بر نمیاد.

  1. راحتی و بی دردسر از سروکله زدن با کابینت ساز و طراح

همه می‌دونیم که طراحی کابینت و ساختِ سفارشی اون به کمک کابینت ساز، هزینه و زمان زیادی می‌بره. در کابینت پیش ساخته، این عوامل به کلی حذف می‌شن. پس همزمان در سرعت و بودجه صرفه جویی می‌شه و دیگه دردسرهای پیدا کردن طراح یا کابینت ساز حرفه‌ای رو هم ندارین.

  1. قیمت مناسب

از تولید عمده و قیمت پایین کابینت آماده صحبت کردیم. امّا در کنار اون، باید به دستمزد نصب پایین‌تر اون هم اشاره کنیم. تمام این موارد، قیمت نهایی یک کابینت اماده رو به مراتب کاهش میدن.

  1. قیمت مشخص

چون نصب کابینت آماده، زحمت چندانی نداره و خیلی وقت‌ها توسط خود خریدار انجام می‌شه، قیمت نهایی کار رو می‌شه تا حد خوبی از ابتدای خرید حدس زد. این یعنی از هزینه‌های غیر قابل پیش بینی حین اجرای کابینت سفارشی، جلوگیری می‌شه و شما می‌تونین قیمت این کابینت رو در همون ابتدای کار متوجه بشین.

  1. تنوع سبک و طرح

شاید محدودیت طرح در کابینت اماده نگرانتون کرده باشه. امّا خیلی هم اینطور نیست! کابینت آماده در سبک‌های مدرن و کلاسیک و حتی نئوکلاسیک تولید می‌شه و مدل‌های متنوعی داره. فقط کافیه در فروشگاه‌های مختلف جستجو کنین تا بتونین طرحی باب میل خودتون رو پیدا کنین.

  1. تنوع در جنس

در کنار سبک و طرح، جنس کابینت آماده هم تنوع قابل توجهی داره. کابینت آماده رو می‌شه در متریال‌های مختلفی مثل ممبران، های گلاس، ام دی اف و غیره سفارش داد.

  1. ظرفیت استاندارد

یکی دیگه از مزایای کابینت آماده این هست که ابعادی که برای هر بخش کابینت در نظر گرفته شده، ابعاد استانداردی هست و مورد بررسی متخصصین قرار گرفته. در نتیجه ظرفیت کابینت شاملِ ارتفاع، طول و عمق کافی و مناسبی برای قرارگیری وسایل آشپزخانه در این نوع کابینت‌ها وجود داره.

  1. نظافت آسان

به علت قابلیت جابجایی و طراحی معمولا ساده کابینت پیش ساخته، دسترسی به نواحی مختلف کابینت کار دشواری نیست و در نتیجه، تمیز کردن اون کار راحتی هست. البته شستشوی این کابینت‌ها به نوع متریال و پوشش اون بستگی داره و نمی‌شه گفت تمام کابینت‌های آماده قابل شستشو هستن.

  1. امکان فروش مجدد

اگه بعد از مدتی از خرید خودتون منصرف شدین، نگران نباشین. چون کابینت آماده رو می‌شه به همون سرعتی که نصب شده، از دیوار جدا کرد و به نرم افزار دیوار سپرد! خوشبختانه کابینت پیش ساخته امکان فروش مجدد داره.

بعد از این یازده مزیت، بهتر هست راجع به معایب کابینت آماده هم صحبت کنیم تا ذهنیتمون از هر دو جنبه تکمیل بشه.

معایب کابینت پیش ساخته چیست؟

کابینت پیش ساخته، علاوه بر مزایای خاص، معایبی ویژه‌ و مختص به خودش رو هم داره! در این جا به 6 مورد از مهم‌ترین معایب کابینت پیش ساخته اشاره می‌کنیم:

  1. محدودیت در ابعاد

گفتیم کابینت آماده در ابعاد مشخص و استانداردی (3، 4 و5 متری) تولید می‌شه. این مسئله می‌تونه دردسرهایی جدی برای ما ایجاد کنه. یعنی:

  • آشپزخانه‌هایی با ابعاد خاص، به سختی می‌تونن از این نوع کابینت استفاده کنن. چون بخش‌هایی از آشپزخانه خالی می‌مونه. البته برای این موضوع هم راه حلی در نظر گرفته شده. شما می‌تونین بعد از به توافق رسیدن با کابینت ساز، با کمی هزینه بیشتر، برای این فضاهای خالی کابینت نیمه سفارشی بسازین که البته این موضوع، یعنی صرف هزینه و زمانی مضاعف.
  • تازه بعد از اینکه تمام این کارها انجام بشه، به احتمال زیاد، رنگ کابینت‌های نیمه سفارشیِ ساخته شده، با کابینت اماده قبلی، همخوانی نداره.

پس در صورتی که ابعاد آشپزخانه شما مضربی از استاندارهای کابینت پیش ساخته نیست، بهتره در انتخاب نوع کابینت تجدید نظر کنین.

  1. محدودیت در انتخاب رنگ

در کابینت سفارشی، با دریایی از طرح و رنگ مواجه هستین. شما می‌تونین هر متریالی رو در طرح و رنگ مورد نظرتون سفارش بدین. امّا در کابینت آماده، برای اینکه این کابینت بتونه نیاز اکثریت جامعه رو پوشش بده، اغلب در رنگ‌های معمول تولید می‌شه. سفید، کرم و طیف قهوه‌ای، سه رنگ اصلی و رایج در ساخت این کابینت‌ها هستن. این مسئله می‌تونه برای برخی سلیقه‌ها، مشکل بزرگی به حساب بیاد.

  1. محدودیت در طراحی کابینت

در قسمت مزایا، به تنوع نسبتاً مطلوب کابینت پیش ساخته اشاره کردیم. حتماً می‌پرسین پس محدودیت در طراحی چیه؟!

بله درسته! طرح‌های متنوعی در کابینت آماده تولید می‌شن؛ امّا باز هم در مقایسه با انواع کابینت سفارشی، بسیار محدود هستن. برای مثال شما هر طرحی رو که در اینترنت ببینین، نمی‌تونین عیناً همون رو به حالت کابینت آماده داشته باشین. در کابینت سفارشی، شما علاوه بر متریال و طرح، می‌تونین تا ریزترین جزئیات کار رو از نو تعریف کنین و کابینتی کاملاً باب میل داشته باشین. چیزی که به هیچ وجه در انتخاب کابینت پیش ساخته، مقدور نیست.

  1. نیاز به خرید از جاهای معتبر و مورد اطمینان

کابینت‌های آماده رو نمیشه از هرجایی تهیه کرد، زیرا برخی جاها این کابینت‌ها رو با قیمتی ارزان و متریالی بی‌کیفیت به شما تحویل میدن. در این شرایط، باید توجه بیشتری به برند محصول و فروشگاه داشته باشیم. چون برای مثال گاهی بعد از نصب کابینت آماده نامرغوب، بوی نامطبوعی در آشپزخانه حس می‌شه. سلام ساختمان می‌تونه متخصصانی رو در این زمینه به شما معرفی کنه تا با مقایسه نمونه کارها و قیمت‌هایی که دارن، خرید کابینت آماده با کیفیتی داشته باشین.

  1. تعمیر دشوار

تعمیر کابینت پیش ساخته چندان رایج نیست. به چند دلیل:

  • تعمیر ورقه‌ها و یراق آلاتی با کیفیت پایین، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسه.
  • در صورت تعمیر یا تعویض بخشی از بدنه، احتملاً کابینتی با دو رنگ و ناهمخوان به وجود بیاد.
  • گاهی هزینه تعمیر اساسی کابینت آماده، تقریباً با خرید کابینتی جدید برابری می‌کنه. برای همین اغلب کابینتی جدید خریداری می‌شه.
  1. دوام کمتر برخی کابینت‌های آماده

در برخی کابینت‌های آماده ارزان که از فروشگاه‌هایی نامعتبر خریداری میشن، استفاده از مواد نامرغوب و در نتیجه کیفیت نامناسب کابینت آماده، عمر این کابینت‌ها رو خیلی کمتر از عمر کابینت سفارشی با متریال مشابه می‌کنه.

پس اگه دنبال کابینتی با دوام برای سال‌های سال هستین، یا کابینت آماده رو فراموش کنین و یا اون رو از جایی معتبر سفارش بدین. یا اینکه اگه اصلا بودجه براتون مهم نیست، کابینت مرغوب سفارشی تهیه کنین. شاید در نگاه اوّل هزینه بیشتری پرداخت می‌کنین؛ امّا شک نکنین که در دراز مدت بودجه و زمان کمتری هزینه می‌شه.

جمع‌بندی و پایان مطلب

این هم از توضیحاتی مفصل درباره مزایا و معایب کابینت آماده. امیدواریم تونسته باشیم دسته بندی مناسبی ارائه داده باشیم. شما می‌تونین در هر شهری که هستین، برای ، با تیم سلام ساختمان در ارتباط باشین. ما می‌تونیم مجرب در این حوزه رو بهتون معرفی کنیم.

در نهایت، نکات اصلی اشاره شده در متن رو با هم مرور می‌کنیم:

  • کابینت آماده یا پیش ساخته، در تعداد انبوه و با حداقل هزینه ساخته می‌شه و به صورت کالا به فروش میرسه.
  • از جمله مزیت‌های کابینت آماده می‌شه به این موارد اشاره کرد: تولید انبوه و سریع، نصب آسان و فوری، جابجایی آسان، نداشتن دغدغه سروکله زدن با کابینت ساز و طراح، قیمت مناسب و مشخص از ابتدای کار، تنوع نسبتا خوب در سبک و طرح و جنس، ظرفیت استاندارد، نظافت آسان و امکان فروش مجدد.
  • خرید کابینت پیش ساخته، معایب قابل ملاحظه‌ای هم داره. از جمله: محدودیت در ابعاد و رنگ و نوع طراحی، نیاز به خرید از جاهای معتبر، تعمیر دشوار و گاهی دوام پایین.
  • و به طور خلاصه: کابینت آماده، سرعت انتخاب، خرید و نصب بالاتری داره!

با تمام این صحبت‌ها، به نظر شما کابینت اماده گزینه مناسبی برای آشپزخانه منزل شما به حساب میاد یا نه؟!

سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.

سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟

برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه

 

از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟

بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:

  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.

هر دوی این‌ها رایگان است.

بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟

بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.

آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟

بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.

آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟

اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت در کرج پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.