رسانه عمومی

چرا بورس صعودی نمی‌ماند؟ – سلام دکتر

بازار قارچ هفته های متلاطمی را پشت سر گذاشته و به نظر می رسد این ضعف همچنان ادامه دارد. از آنجا که متوسط ​​محدودیت بازار طی دو تا سه هفته گذشته بین یک میلیون و 100000 واحد تا یک میلیون و 200 هزار واحد جریان داشت و روند بازار نیز مورد توجه قرار نگرفت ؛ اتفاقاً یک متخصص به این واقعیت اشاره دارد که برخی از بدبینان خارجی وجود دارد.

روزبه شریعتی در مصاحبه با سلام دکتر ، با تأکید بر اینکه نوسانات بازار ما هنوز قوی است ، توضیح داد: بازار با عدم قطعیت هایی مانند نرخ ارز آینده دلار ، روابط سیاسی ایران و ایالات متحده ، نرخ سود بانکی ادامه دارد. و … این کشمکش ها و ابهامات مانع از خریدهای پرخطر خریدهای مهم می شود. مگر اینکه اتهامات به اندازه کافی بالا باشد تا همه خطرات را توجیه کند.

وی ادامه داد: هر زمان این استدلال ها برطرف شود ، پیش بینی روند بازار راحت تر خواهد بود. در حال حاضر ، بازار به گونه ای است که برخی سهام سهام خوبی خریداری کرده اند ، در حالی که هیچ دلیل معتبری برای ارزش بیشتر آن محصول نسبت به محصول دیگر وجود ندارد. در واقع ، رهبر بازار در حال حرکت به جلو است.

این تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه یک میلیون و 150 هزار رویای ایمن بازار است ، گفت: اگر قرار است این زمین از بین برود ، بسیاری از ارقام مهم باید تغییر کنند. به عنوان مثال ، بیایید اطمینان حاصل کنیم که دلار به 15000 تومان و نرخ سود بانک به 27 درصد می رسد. اگر این اتفاق بیفتد ، بازار مستقل می شود ، اما اگر چشم انداز کاهش تورم و نرخ بانکی و باقی ماندن دلار در جایی که 24000 تن است ، باشد ، باید گفت که بازار به پایین ترین سطح خود رسیده است و چشم انداز متعادل است. و طبق اخبار و پیش بینی های سال آینده حرکت می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید