رسانه عمومی

«پیکاسو» و «باسکیا» ناجی بازار هنر شدند

فروش کریستی ، ساتبیز و فیلیپس در سال 2021 پس از یک دوره آشفته در مرحله اول همه گیری کرونا به فروش همه گیر رسیده است.

به گزارش سلام دکتر ، تجزیه و تحلیل داده ها از 13 رویداد حراج هنری کنونی و مدرن که در سه حراج کریستیز ، ساتبیز و فیلیپین در نیویورک ، لندن و پاریس بین آوریل و ژوئیه برگزار شد ، نشان می دهد که بازار هنر در حال افزایش است.

این سه فروش در آن مدت 1.7 میلیارد دلار بوده است. این مبلغ بیش از 1.1 میلیارد دلار در همان زمان در سال 2020 اعلام شده است. پابلو پیکاسو و ژان باسکیات از گران ترین بازیگران فروش اخیر بوده اند. در همین حال ، افرادی که در بازار هنر ظاهر می شوند ، مانند فلورا یوکانوویچ و سلمان تور ، از جمله افرادی هستند که در این افزایش نقش دارند.

فروشندگان عوامل متعددی را در رونق بازار فناوری ذکر می کنند که یکی از آنها افزایش تقاضای خریداران آسیایی است. عوامل دیگر شامل تعادل بین دسترسی به خدمات معتبر در بازار و میزان تقاضا برای آنها است.

با وجود افزایش بازار هنر در آسیا ، فروش لوازم هنری در آمریکای شمالی ، که بزرگترین بازار است ، در سال 2021 کاهش یافت. ایالات متحده شاهد کاهش 16 درصدی فروش از سال 2019 بود.

جای تعجب نیست که پیکاسو و باسک بر بازار هنر تسلط دارند. هر دو در بازارهای سهام غربی همیشه مشهور بوده اند ، اما این بار محبوبیت این دو نفر در سطح بین المللی افزایش یافته است.

با فروش در لندن ، نیویورک و پاریس ، پیکاسو با مجموع 187 میلیون دلار بالاترین ریسک فروش را در بازار مدرن و معاصر دارد. ملت باسک با 168 میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد. اندی وارهول که در سال های اخیر شاهد افت بازار هنر بوده است ، در این فصل مجموعاً 98 میلیون دلار درآمد داشته است.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید