پویش «#من-هم-کتاب-خریدم» – سلام دکتر

به مناسبت «دومین کتاب کتاب» تهران، کتاب کتابخوانی با عنوان «# کتاب-با-کتاب-می خرم» با ایده «ترویج کتاب و کتابخوانی» برگزار می شود.

بررسی

به گزارش سلام دکتر، با مراجعه به دفتر دومین مرکز بورسیه دانشگاه تهران، با حمایت معاونت اجتماعی وزارت فرهنگ و معارف اسلامی و ادبیات و ادبیات ایران، شاخص تهران قرار خواهد گرفت. از فردا یکشنبه سوم بهمن ماه

کمیته فعالیت های فرهنگی ستاد برگزاری نمایشگاه تصمیم گرفت با هدف «ترویج کتاب و کتابخوانی» و ترغیب علاقه مندان به شرکت در دومین نمایشگاه مجازی تهران، رویداد کتابخوانی با عنوان «همه کتاب ها را خریدم» برگزار کند. .

شرکت کنندگان در این پویش می توانند یک یا چند کتاب خریداری شده از دومین نمایش واقعیت مجازی در تهران را در قالب یک فیلم نمایش داده و از طریق ایمیل sa@ketab.ir برای نویسنده نمایشگاه ارسال کنند.

لازم است پس از ارسال فیلم معرفی‌کننده کتاب به نویسنده، آن را با هشتگ «#آی-را-کتاب» و «افشای دوم-تهران» در سایت منتشر کند. کتاب و ادبیات ایران را در اینستاگرام تگ کنید و khaneh.ketab.adabiat را دنبال کنید.

ارائه باید شامل توضیحات اثر (عنوان، نویسنده، ناشر، تعداد صفحات، نقل قول) و موضوع کلی کتاب باشد. انتخاب کتاب از نویسندگان ایرانی (کتاب مکتوب به جای کتاب ترجمه شده) فضای بیشتری دارد و کتاب باید غیر دانشگاهی و غیر دانشگاهی باشد.

فیلم ضبط شده نیز باید به صورت فیلم کوتاه 120 تا 180 ثانیه ای با صدا و تصویر، بدون صدا و با تلفن همراه (افقی) ضبط شود. همچنین مهم است که در ویدئوهای ارسال شده، صورت کامل فرد در طول فیلم، بدون پریدن، بدون تایید و نمایش به وضوح قابل مشاهده باشد و فرد و کلمات گفته شده عاری از حواس پرتی و حواس پرتی باشد. همچنین درج مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، سن، محل و سطح تحصیلات) ضروری است. ذکر عبارت «ارائه دومین کتاب مجازی در تهران» و توجه به نگرش های اسلامی در فیلم های متروکه ضروری است.

آخرین مهلت ارسال تکالیف به دفترخانه 30 بهمن 92 خواهد بود.

در کمپین «دوباره کتاب خریدم» که به مناسبت «دومین نمایشگاه کتاب تهران» برگزار شد، 20 نفر برگزیده و هر کدام 500 هزار تومان دریافت می کنند. در واقع از 30 نفر شایسته تقدیر به عمل آمد و هر کدام 250 هزار تومان هدیه گرفتند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 8 الی 14:30 با شماره تلفن 21006363-021 داخلی 231 تماس بگیرید.

دومین برنامه واقعیت مجازی تهران از سوم بهمن ماه آغاز و تا دهم بهمن ماه به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به سایت Ketab.ir مراجعه کنند.

بررسی

بررسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید