پس از ازدواج با نادر طالب زاده از امارات اخراج شدم

زینب مهنا، همسر نادر طالب زاده، علت اخراج وی از امارات پس از ازدواج با طالب زاده و اینکه چرا آمریکا هر دو را در فهرست تحریم های خود قرار داده است، توضیح داد.

به گزارش سلام دکتر، برنامه شبانگاهی «نسیم زندگی» شبکه جهانی سحر میزبان همسر مرحوم نادر طالب زاده بود. زینب مهنا همسر نادر طالب زاده نیز در لیست تحریم های آمریکا قرار دارد. او در این گفت و گو از نحوه آشنایی خود با مرحوم نادر طالب زاده در امارات در حین فیلمبرداری فیلم «انجیل منجی» می گوید. زمانی که معلم دبیرستان این کشور بود.

زینب مهنا گفت که دولت امارات متحده عربی در سال 2009 نادر طالب زاده را به دلیل ازدواج با او مدت کوتاهی پس از آشنایی با او آزاد کرد. مهنا «محرمانه بودن» طالب زاده را به گردن دولت امارات انداخت.

زینب مهنا افزود: با مرحوم طالب زاده درباره اهمیت غربی ها در این برنامه صحبت کردیم و در واقع مدیریت و دیدن بازدیدکنندگان غربی از این برنامه بر عهده من است. سومین طرفی که با مقاومت آینده موافق است، ضد امپریالیست، ضد صهیونیست است. آنها (اماراتی ها) این را نمی پسندند و دلیل دیگری برای رد اتهامات دولت امارات این است که من در سلول خواب حزب الله در این کشور هستم.

زینب مهنا با اشاره به حمله اسرائیل به لبنان در سال 2006 و تخریب منازل شیعیان از جمله خانه وی در خیام، گفت که برای بازسازی خانه برای پدرش پول فرستاده است و افزود که امارات محدودیت های مالی را اضافه کرده است. si حزب الله.

بنب مهنا

وی در ادامه به توصیف طالب زاده درگذشته پرداخت و گفت: رابطه او با نادر طالب زاده فراتر از یک رابطه زناشویی بوده است. وی گفت: ما در مورد مسائل بزرگ صحبت می کنیم. از انقلاب اسلامی، ولایت فقیه، رژیم غرب، وضعیت مقاومت، وضعیت بد غرب آمریکا و رژیم صهیونیستی صحبت کردیم. “او برای من مثل یک دوست است.”

زینب مهنا به دیدار خود با تعدادی از چهره های احتمالی مخالف اشاره کرد زیرا این شرکت اضافه کرد که من قبل از همسرم با آنها دوست بودم.

او گفت: دوازده سال زندگی با تو زیباترین دوران زندگی من بود. افق های نو این روند را ادامه می دهند. آقای طالب زاده از ماموران سابق سیا و کارکنان پنتاگون خواست که بیایند و بروند. از دانشجویان، پژوهشگران و نویسندگان دعوت کرد تا در سمپوزیومی با ایران و غرب آسیا شرکت کنند. این شخصیت ها ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی هستند. همه این افراد این کنفرانس را تنها چراغ آزادی بیان می دانند.

زینب مهنا می گوید این افراد نسل جدید را تنها محل بیان دیدگاه خود می دانند. کجا برای نابرابری در اسرائیل و ایالات متحده گریه کنیم.

وی همچنین از برگزاری این کنفرانس به عنوان عامل اصلی مرگ طالب زاده و خودش در لیست تحریم های آمریکا یاد کرد. این تحریم ها توسط وزارت خزانه داری آمریکا اعمال شد. ما در SDGT قرار داریم که ایالات متحده آن را به دلیل تروریست بودن هدف قرار می دهد. می بینید که آمریکایی ها چقدر از ما عصبانی هستند.

مهنا از تاثیر مثبت همایش افق نو بر مهمانان این برنامه گفت، پس از این کنفرانس که به کشورهای خود بازگشتند، این افراد تمام صحنه های منفی مربوط به جمهوری اسلامی ایران را ساختند و از تجربه مثبت خود نوشتند. . .

زینب مهنا همچنین به فیلم «بشارت منجی» اشاره کرد و یکی از موفق ترین آثار نادر طالب زاده بود. او با طالب زاده با شخصیت ها مصاحبه کرد و بازگشت او از آمریکا به ایران را در نقطه عطفی در رفتارش تکرار کرد. زینب مهنا افزود مرحوم طالب زاده از عاشقان مفید ولایت فقیه بود و تا آخر نیز در همین راه ماندگار شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل