رسانه عمومی

پخش ۶ مجموعه جدید نمایشی از شبکه‌های مختلف رادیو

مدیر کل عملیات رادیو 6 مجموعه رادیویی جدید با عناوین فراوان برای پخش در شبکه های رادیویی نمایشگاه ، فرهنگ ، تهران ، ورزش و جوانان آماده کرده است.

به گزارش سلام دکتر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، خط رادیویی “زمزمه های غمگین ایرانیست” به کارگردانی مهدی نمینی مقدم و بازیگران هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، هر روز ساعت 2:30 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 3 بامداد از رادیو فرهنگ پخش می شود.

این بازی براساس رمان Road War نوشته منصور انوری به کارگردانی حامد مقدم ساخته شده است. داستان از سوم سپتامبر 1320 آغاز می شود و در مورد دو قهرمان ایرانی است که در طول جنگ روسیه در ایران به مدت 9 ساعت تنها بودند. آنها می جنگند.

“پرواز در یک خط عمودی” به نویسندگی زهرا کولیوند و کارگردانی مجید حمزه ، هر روز ساعت 8:15 از رادیو نمایش و ساعت 13:30 از رادیو ورزش پخش می شود. داستان این بازی در مورد شخصیتی به نام بهنام است که در مسابقات قهرمانی کشور به دوست خود ارژنگ و ایده انتقام باخت ، که این دوستی را به یک رقابت سخت تبدیل کرد.

در این نمایش رادیویی ایوب آقاخانی ، مونا صافی ، امین بختیاری ، امیر زنده دلان ، راضیه مومیوند ، شهریار حمزیان ، سینا نیکوکار ، بهادر ابراهیمی ، محمدرضا قلمبر و نگین خواجه نصیر به ایفای نقش می پردازند و نوید جولایی ، بازیگر ، محمدرضا قبادی فرفاکت حیدر صفدری مسئول ضبط وی است.

“مسافر خیابان پاستور” هر روز ساعت 8:45 دقیقه از رادیو شو پخش می شود و ساعت 2:00 صبح از رادیو جوان ، داستان شخصی به نام شهروز را روایت می کند که در سال 1958 توسط دانش آموزان امام خمینی در آکادمی آمریکا دستگیر شد و سالها بعد آزاد شد. و بعد از رابطه او با دختری به نام هنگامه ، اتفاقاتی افتاد. خیابان مهدی پشتین ، مهدی نامینی مقدم ، محمدرضا قلمبر ، احمد هاشمی ، صفا آقاجانی ، شیما جانقوربان ، مینو جبارزاده و محمد سعید سلطانی در “طرح سفر ایده” ایفای نقش کردند. این نمایش به نویسندگی علی مست علی ، تهیه کنندگی ژاله محمد علی ، تهیه کنندگی محمدرضا قبادی فر ، ضبط حیدر صفدری و کارگردانی ایوب آقاخانی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو منتشر شده است.

“این صورت ماست” به نویسندگی اکبر خرد چشمه و کارگردانی نازنین مهیمانی به زندگی امام جعفر صادق (ع) می پردازد. این نمایش به تهیه کنندگی اشرف سادات اشرف نژاد ، روایت جعفر جوداتی ، اجرای محمدرضا قبادی فر ، روایت جعفر جوداتی با اجرای مهدی نامینی مقدم ، حمید یزدانی ، محمدرضا علی ، سعیده فرضی ، رامین پورعیمان ، مجید حمزه ، شهریار حمزیان ، امیر زنده دلان ، فریبا طاهری ، احمد لشینی ، محمد پورحسن ، مینو جبارزاده ، مونا صافی و هاوا الهاوای هر روز ساعت 19:30 از رادیو نمایش ضبط می شوند.

“Darkkunkun بنفش” به نویسندگی اکبر خردار چشمه و کارگردانی امیر زنده دلان از شنبه 15 خرداد ساعت 22:30 روی آنتن رادیو می رود. داستان این نمایش در مورد یک دانشجوی فرانسوی است که عاشق امام خمینی (ره) می شود.

بهادر ابراهیمی ، مجید حمزه ، مجتبی طباطبایی ، صفا آقاجانی ، کرامت رودساز ، سیما خوش چشم ، شیما جانقوربان ، مهرداد عشقیان ، عباس توفیقی ، سعیده فرزی و امیر زنده دلان از بازیگران ، مهدی نامینی مقادن رادیو محمد سیگنال رادیو.

دریافت نمایش رادیویی رانا به نویسندگی مجید حیدری و کارگردانی ایوب آقاخانی ، هر روز ساعت 1 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 1:40 بامداد از رادیو تهران پخش می شود.

“رانا” داستان مادر دو فرزند است که احساس می کند شوهرش را از دست داده است. او در حالی که با عشق پسر آشنا شده بود ، به طور غیر منتظره از دخترش یک راز مخفی کرد. نوشین حسن زاده ، محمدرضا قلمبر ، سیما خوش چشم ، علی میلانی ، معصومه عزیز محمدی ، امیر زنده دلان و احمد هاشمی بازیگران این رادیو هستند و مهدیه تقی زاده تهیه کننده ، نازنین حسن پور افکتوری و فرزاد شریفی تهیه کنندگان این مجموعه رادیویی هستند. . که در.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید