رسانه عمومی

وحدت به معنای اختیار کردن مذهب دیگری نیست

سلام دکتر / کردستان هفته وحدت یادآور ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) آخرین پیام آور خداست.

پیامبر اسلام (ص) از ابتدای خلقت ، با تابش خورشید و طبق قرآن کریم ، نور تاریخ بشر را هدایت کرد و خداوند متعال از طریق این پیام رسان با قرآن ، پیامبر ، به این مقام دست یافت. قرآن کریم (ص) و قرآن کریم یکی از شایع ترین شکایات مسلمانان است و از این رو امام راحل 12 تا 17 ربیع الاول را به عنوان ماه وحدت به عنوان مبنای اتحاد و همبستگی بسیاری نامگذاری کرده اند. مسلمانان تا آنجا که ممکن است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب با اشاره به اینکه آیات متعددی از قرآن کریم بر اهمیت وحدت و همبستگی بین مسلمانان تأکید می کند ، همچنین بسیاری از جزئیات پیامبر و امامان معصوم وجود دارد که همه آنها نشان می دهد نقش مهمی در اتحاد و اتحاد اسلامی دارد.

حجت الاسلام حسن منتظری در مصاحبه با سلام دکتر توضیح داد که معنای تحت اللفظی وحدت یک چیز و دو چیز است ، اما وقتی از وحدت مسلمانان یا وحدت بین مسلمانان صحبت می کنیم ، معنای دقیق آن نیست ، وحدت یعنی و اینکه همه سی کتاب مسلمان به اصول خود پایبند هستند. همه موافق هستند ، در صف مقابل دشمن مشترک خود جمع می شوند.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه وحدت اسلامی به معنای کنار گذاشتن گروهی از عقاید خود و پذیرش دین دیگر نیست ، گفت: وحدت اسلامی به این معنی است که همه مسلمانان باید اختلافات خود را با پیروی از قوانین حل کنند. از عقاید آنها و در برابر دشمنان اسلام به طور یکپارچه است. ” بگذارید آنها قیام کنند و نمونه آن آیه 103 سوره آل عمران است که می گوید: همه شما به طناب خدا محکم هستید و پراکنده نمی شوید (آیه 103 سوره عمران).

با اشاره به آیه 105 سوره آل عمران که می فرماید: «مانند کسانی نباشید که بعد از اثبات آشکار به آنها پراکنده و اختلاف کردند و به آنها دادند او گفت: “این آیه شرح اقدامات همه مسلمانان در برابر برنامه های تفرقه افکنانه دشمنان است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب با تأکید بر اینکه با استناد به این آیات از قرآن به این حقیقت می رسیم که اسلام وحدتی را عاشق خدا می داند ، اعلام می کند: از داستان های پیامبر و ائمه (ع) به آنها اجازه دهید آنها آنها همچنین بر وحدت و راه حل های وحدت و بحث در میان مردم تأکید کرده اند.

وی گفت: “هر مسلمانی برادر مذهبی سایر مسلمانان است و مورد ظلم و ستم قرار نمی گیرد و تنها نمی ماند. هر كه مشكل برادرش را برطرف كند ، خدا اعمال او را اصلاح خواهد كرد و هر كه مشكل مسلمان را برطرف كند. ، خدا مشکل روز را حل خواهد کرد. ” قیامت او را می برد.

حجت الاسلام منتظری به عوامل مهم وحدت در میان مسلمانان اشاره کرد و افزود: پیامبر اکرم (ص) ، قرآن ، اسلام و ایمان ، اعتقاد به گروه های ایمانی ، روزه داری در ماه رمضان ، سن زکات و خمسی از عناصر مهم وحدت بین مردم است. مسلمان.

اعتماد به اهل بیت (ع) راه وحدت در جهان اسلام را باز می کند

وی با اشاره به وجوب پایبندی به اهل بیت (ع) از دیدگاه قرآن و روایات اظهار داشت: اگر همه مسلمانان تسلیم اهل بیت (ع) شوند بدون شک وحدت اسلامی در جهان وجود دارد و مسلمانان از زندگی و زندگی بعدی لذت خواهند برد. .

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب ، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین عوامل رفع سوicion ظن و رفع توهمات و سو mis تفاهم ها برخی از اصول و مبانی دینی است. ، تأکید می کند: اگر گروه های اسلامی و مذهبی عاقلانه با اختلافات برخورد کنند و به درک یکدیگر از اختلافات احترام بگذارند ، بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی در مورد سخنان توهین آمیز فرانسوی ها و مکرون علیه پیامبر اکرم (ص) گفت: از ابتدای بعثت پیامبر (ص) ، کافران ، مشرکان و یهودیان سعی کردند تا پیشگویی را در محضر پیامبر اکرم محمد (ص) روشن کنند. علیه السلام قفل شده ظاهر شد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه خداوند متعال به کافران هشدار می دهد که تلاش شما بی فایده است و موفق نخواهید شد ، افزود: امروز صهیونیسم بین المللی از زبان ماکرون و روزنامه های فرانسه به نام آزادی اندیشه و دموکراسی با جسارت به جایگاه پیامبر. آنها باید نقشه توهین به رژیم صهیونیستی و خشم و انحراف آنها را بپوشانند ، بنابراین برای همه مسلمانان و شهروندان اسلامی و دانشمندان اسلامی مهم است که در روابط خود با فرانسه تجدید نظر کنند و آنها را به سطح حداقل.

خرید و فروش کالاهای فرانسوی شرعاً ممنوع است

وی با تأکید بر اینکه محصولات فرانسوی باید در تمام کشورهای اسلامی ممنوع باشد ، گفت: “مقامات همچنین باید فتوا دهند که خرید و فروش کالاهای فرانسه یک قانون اسلامی است ، و اینکه پارلمان های کشورهای اسلامی باید دولت پیشگیرانه را علیه دولت فرانسه در نظر بگیرند و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند. ” و قانونگذاران مسلمان و غیرمسلمان باید از رئیس جمهور فرانسه به دلیل اهانت به مسلمانان و اسلام در دادگاه های بین المللی شکایت کنند.

ماموستا اقبال بهمنی ، رئیس مرکز اسلامی سنندج ، ادامه می دهد: “قرآن یک دیدگاه طولانی را برای مسلمانان به عنوان یک ملت تعیین کرده است و در این ، ما مسلمانان نباید اجازه جدائی و تزویر در جوامع اسلامی را بدهیم. “

تشکیل یک کشور واحد ؛ محور اصلی جهان اسلام

اشاره به این حقیقت که خداوند متعال در آیه 24 سوره نازعات می فرماید: «فَقَالَ أَنَا رَبُّكُمُ الْأَعْلَى؛ و او گفت ، من پروردگار تو هستم ، عالی ترین. “در حقیقت ، این کشور شما است ، که یک ملت است ، و من پروردگار شما هستم ، از من بترسید.” طبق این آیات قرآن ، اولین نمونه و دیدگاه جهانی از دیدگاه قرآن ، ایجاد امت واحدی بود.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج با اشاره به لزوم وحدت و ثبات براساس داستان های پیامبر اکرم (ص) گفت: حضرت محمد (ص) فرمود: «مخالفت نکنید (نباید تقسیم شود) بین یین) “کسانی که قبل از او بودند بی تفاوت بودند و نابود شدند.”

ورود پیامبر (ص) انسان را از ورطه نابودی نجات داد

وی اعلام کرد: مردم به برکت وجود پیامبر اکرم (ص) ، ایجاد وحدت ، عشق ، محبت و وحدت در بین مسلمانان در آستانه هلاکت خداوند متعال هستند و بار دیگر مردم دور مقام پیامبر اکرم (ص) جمع می شوند و از آن مصیبت نجات یافتند.

ماموستا بهمنی با اشاره به اینکه هر جامعه ای که متحد و متحد باشد ، رشد و توسعه بیشتری خواهد یافت ، اظهار داشت: در این راستا مسلمانانی که از قبیله اسلامی پیروی می کنند باید قدرت خدا و شباهت های آن را بپذیرند. اسلام مقدس بودن پیامبر (ص) ، قرآن کریم ، یک قبله واحد ، اعمال دینی و غیره را نامیده است تا زمینه رشد و توسعه اسلام را در سراسر جهان فراهم کند.

وی تأکید کرد: تلاوت قرآن موجب وحدت و یکپارچگی مسلمانان خواهد شد ، بنابراین هر مسلمانی باید اخلاص و ایثار ، با قلبی پاک و پاک را از منبع تسلی دهنده قرآن بگیرد تا به وحدت و ثبات واقعی دست یابد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی سنندج ادامه می دهد: “س Anotherال دیگر برای حفظ وحدت بین مسلمانان این است که دشمنان اسلام با ایجاد سو susp ظن در بین مسلمانان همیشه سعی در ایجاد تفرقه و اختلاف بین جوامع اسلامی دارند و در این مورد دانشمندان نیز باید سو susp ظن را کنار بگذار. “

اینترنت ابزار جهانی بی عدالتی برای ایجاد تفرقه در جوامع اسلامی

وی افزود: بیش از 98 درصد شباهت ها بین شیعه و سنی وجود دارد و تنها در 2 درصد موارد اختلاف بسیار کمی وجود دارد که این امر فیزیکی است ، بنابراین دشمنان اسلام سعی می کنند با برجسته سازی این موضوعات در جنگ رسانه ای امروز ، اختلافات و اختلافات ایجاد کنید. ” آنها در زمره مسلمانان هستند.

ماموستا بهمنی با اشاره به این واقعیت که وب سایت ها و شبکه های اجتماعی به ابزاری مهم در جهان ناعادلانه برای ایجاد تفرقه و تفرقه در جوامع اسلامی تبدیل شده اند ، گفت: “کسانی که دنیا را کنترل می کنند از هیچ کس از خدا نمی ترسند. آنها می آیند تا اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

رهبران کشورهای اسلامی باید از تفرقه پرهیز کنند

وی افزود: “در هر جامعه ای که مومن ، مومن ، مقدس ، وحدت و ثبات وجود داشته باشد و در هر جامعه ای که بی عدالتی و شهوت حاکم باشد ، اختلافات بیشتر است ، بنابراین حاکمان ملتها اسلام باید به عنایت خداوند ایمان داشته باشد. و ترس باید از تفرقه جلوگیری کند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهر سنندج ادامه می دهد: “امروز برخی از کشورهای اسلامی به دلیل بی عدالتی خود به دشمنان اسلام پیوسته اند و علیه خواهر و برادر خود عمل می کنند و آمریکا و صهیونیسم ، در حالی که یهودیان و مسیحیان دوست مسلمانان نخواهند شد. “

وی تأکید کرد: اسلام دین وحدت ، انسجام ، پاکی ، وحدت ، روشنگری و وحدت است ، بنابراین با تکیه بر قرآن و سنت باید بتوانیم زمینه پیروزی اسلام را در جهان فراهم کنیم.

پاسخ مسلمانان به خجالت ماکرون باعث شد فرانسه اعتراف کند تقصیر او بود

ماموستا بهمنی با اشاره به تحقیر سرزمین مقدس پیامبر اکرم (ص) توسط نخست وزیر فرانسه اظهار داشت: در پاسخ به این عمل شرم آور بی عدالتی ، مسلمانان کشورهای اسلامی از همه فرانسوی ها مراقبت کردند و این باعث فرانسه شد این اشتباه را بکن بپذیرید ، و این نشان می دهد هرگاه مسلمانان در دنیایی از ناباوری متحد شوند ، دشمن قادر به ایستادگی در برابر آنها نخواهد بود.

وی در خاتمه یادآور شد: تحقیر پیامبر اکرم (ص) باید موجب بیداری اسلامی ملتهای اسلامی شود ، و از بی تفاوتی حاکمان اسلامی و وحدت ملتهای اسلامی بیدار شود تا هیچ ملت دیگری نپذیرد. خود مجاز به تحقیر مقدسات مسلمانان بود.

توهین ماکرون به پیامبر اسلام یک خودکشی سیاسی است

سیدبالدین حسینی ، استاد دانشگاه های کردستان نیز در آیه 64 سوره آل عمران پیامبر اکرم (ص) از خداوند نقل می کند که فرمود: “قل یا مردم کتاب طلوع به کلمه Sva ‘Bynna Vbynkm Ella Nbd but Allah Vela Nshrk to Shyya Vela بعضی از ما را بیاورید ، بعضی از آنها ارباب دنیای خدا هستند ، بنابراین وقتی بزرگ شدید ، بگویید که ما مسلمان هستیم ؛ بگویید: ای اهل کتاب! [از این پیشنهاد] آنها حاضر نشدند بگویند: “شاهد باشید که ما مسلمان هستیم”. [نه شما]این آیه اهمیت وحدت را از دیدگاه خداوند و قرآن نشان می دهد.

وی می افزاید: آیه 46 سوره مبارکه انفال در آیات دیگر خداوند به اهمیت وحدت مسلمانان اشاره شده است که می فرماید: “از خدا و پیامبرش اطاعت کنید و در بین خود دعوا نکنید که مبادا ضعیف شوید و محبت خود را از دست بدهید و بایستید ، زیرا خدا با بیماران است.

حسینی با اشاره به اینكه یكی از مهمترین عوامل وحدت نیاز به حفظ احترام است ، افزود: ما مسلمانان باید احترام بگذاریم و از توهین و توهین هایی كه موجب آزردگی طرف مقابل می شود ، خودداری كنیم كه اختلاف كمی دارد. با ما ، و ما نباید این اجازه را می دهیم. ” سخنرانان ، واعظان و مبلغان اهل سنت و شیعه در خطبه های خود باید قلب سایر مسلمانان را آزار دهند.

وی گفت: ما مسلمانان باید متحد شویم ، زیرا اگر ما متحد نشویم نتیجه بسیاری از اختلافات و اختلافات در کشورهای اسلامی امروز خواهد بود که امیدواریم مسلمانان از آنها عاقلانه استفاده کنند. محافظت از خودمان. “

استاد دانشگاه دولتی کردستان با اشاره به توهین دولت فرانسه به حرم پیامبر اکرم (ص) گفت: “امروز ماکرون محبوب ترین مرد تاریخ و همه زمان ها ، انسانی که با او عشق میلیاردها انسان تسلیم شده است. ” میلیون ها نفر در سراسر جهان او را به عنوان یک مرد مشهور می شناسند ، ماکرون یک خودکشی سیاسی است و رنج های زیادی را متحمل خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید