رسانه عمومی

همچنان پیگیر سیمکارت ویژه دانش آموزی هستیم/حداکثر زمان آموزش در شبکه شاد

وزیر آموزش و پرورش درباره حداکثر زمان آموزش در شبکه شاد گفت: دستیاران تدریس ما برنامه درسی نحوه انجام آن را در شبکه شاد ارائه دادند. کلاسهای مجازی بیشتر از 35 دقیقه طول نمی کشد. به طور متوسط ​​، بین 25 تا 35 دقیقه برای بخشهای مختلف در نظر گرفته شده است و حضور مكرر در شبكه مجازی تأكید نشده است و این فاصله باید بین طبقات باشد.

به گزارش سلام دکتر ، محسن حاجی میرزایی در جلسه مجلس نمایندگان که با حضور سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد ، اظهار داشت: وی در حال تحصیل بوده است.

وی افزود: ما با یک اتفاق غیرمنتظره روبرو هستیم و باید پاسخ دهیم. کشور ما قادر است سریع و در کمتر از یک هفته پاسخ دهد و پس از تعطیلی مدارس برنامه درسی را از سر بگیرد. ما از تلویزیون کمک گرفتیم و یک شبکه شاد راه اندازی کردیم. یکی از زمینه های پدافند غیرعامل ادامه فعالیت های مهم است. اگر حادثه ای رخ داد و خدمات حیاتی آسیب دید ، باید راه حل های دیگری یافت. ما در این زمینه خوب عمل می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد نقش سیستم آموزش و پرورش در زمینه پدافند غیرعامل گفت: “در واقع ، اولین محافظت از قلب و ذهن آغاز می شود و تفسیر فکری و فنی دانش آموزان باید به شیوه خود آنها صورت گیرد. توانایی دفاع از خاستگاه خود و دفاع از کشور خود را دارند. دانشجویان سربازان پیشرفت ملی هستند.

حاجی میرزایی ادامه داد: البته در زمینه های آموزشی ، ما به مغز و مهارت های دانش آموزان برای تأثیرگذاری در روند امنیت ملی توجه خواهیم کرد. از نشانه های سرقت جامعه دفاع کنید. امنیت نشانه زنده بودن جامعه است و چون جامعه زنده است ، امنیت را در همه سطوح جدی می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این ایده ها در بسیاری از کتب درسی در زمینه مطالعات اجتماعی و آموزش امنیت مورد توجه قرار گرفته است ، گفت: فعالیت های آموزشی خوبی برای معلمان ارائه شده است و بروشورها به صورت این برنامه برای مربیان فراهم می کند و فراهم می کند. ” ما باید درکی از عملکردهای انجام شده داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در مورد ایمنی اینترنت و عواقب استفاده از هکرها برای استفاده از سایر شبکه های اجتماعی از طریق برخی مدارس گفت: “خطر بسیار زیاد است و این نگرانی ما است و ما هنوز موضوع سیم کارت را دنبال می کنیم مهم.” سیم کارت شامل مشکلات فنی است که در صورت حل مشکلات فنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

حاجی میرزایی می افزاید: “اپراتورها انتظار دارند اقدامی برای ارائه اینترنت تمیز به دانشجویان انجام شود ، اما وقتی به طور کلی تر به موضوع نگاه می کنیم ، عملکرد این چند ماه ، به ویژه از سپتامبر روز 6 ، دانش آموزان و معلمان را نشان می دهد. ” آنها با استفاده از لذت توسعه یافته اند و اکنون ما با خوشحالی به رکورد 315 گیگابیت بر ثانیه رسیده ایم.

وی ادامه داد: ما شاهد کاهش استفاده از شبکه های دیگر هستیم و دانشجویان را از منطقه ای دیگر به وضعیتی هدایت کرده ایم که در آن اطلاعات دانشگاهی به طور انحصاری تبادل شده است. شبکه ای که شش ماه در حال اجرا و راه اندازی است باید اشکالات خود را برطرف کند. کاربران هر هفته بهترین ویژگی ها را می بینند.

وزیر آموزش و پرورش درباره حداکثر زمان آموزش در شبکه شاد گفت: ارائه دهندگان برنامه درسی ما طرحی از نحوه ارائه خدمات در شبکه شاد ارائه داده اند. کلاسهای مجازی بیشتر از 35 دقیقه طول نمی کشد. به طور متوسط ​​، بین 25 تا 35 دقیقه برای بخشهای مختلف در نظر گرفته شده است و حضور مكرر در شبكه مجازی تأكید نشده است و این فاصله باید بین طبقات باشد.

حاجی میرزایی افزود: در چند ساعت ترافیک زیاد است و ما باید ساعت کلاس را تقسیم کنیم ، بعضی صبح و بعضی بعدازظهر. توسط Gradi ، مراقبت ما قویتر خواهد شد و توانایی مدیران و معلمان در مدیریت کارآمد کار بهبود می یابد.

وی در پاسخ به اینکه پنج ماه ساعت کار معلمان پرداخت نشده است ، گفت: در سیستم آموزش و پرورش بیش از 5000 میلیارد شیلینگ در ماه که رقم قابل توجهی است. ما حدود صدها میلیارد تومان هزینه های گوناگون داریم که معمولاً طولانی است ، به دکتر نوبخت گفتیم که اگر آنها به همان اندازه مقدار کمی را به موقع تقسیم کنند ، باعث افزایش رضایت می شود و امیدواریم هرچه سریعتر توزیع شود ممکن

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه یک برنامه درسی کاملاً متفاوت آغاز شده است گفت: «قبلاً رویکرد برنامه درسی سرزده بود و این روند مختل شده و مدلهای دیگری ارائه شده است. ما باید تفکر و نظارت را افزایش دهیم. من با مدیران کل و نمایندگان موافقم که ارائه خدمات آموزشی به عهده ما است و باید شبانه روز تلاش کنیم تا سیستم آموزشی با کیفیت خود را در دسترس همه قرار دهیم ، که متاسفانه تفسیر شده سخنان من اشتباه است و با ما طوری رفتار می شود که گویی معلمان معلم من هستند. ضمن تلاش و امیدواری که این شرکت ارتباطات را با کلیه دانشجویان و دانشجویان برقرار و حفظ کند تا بتوانیم سال موفقی داشته باشیم.

وی همچنین درباره چنین ارزیابی ها و احتمال کاهش حجم کتاب گفت: نباید از حجم کتاب کم شود و طبق برنامه ارائه می شود. چندین روش برای ادامه آموزش وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه سه تا پنج میلیون دانش آموز به سیستم آموزش مجازی دسترسی ندارند ، گفت: اینگونه نیست ؛ حدود 12 میلیون نفر هستند که در شاد تایید کرده اند ، بنابراین تعداد سه تا پنج دانش آموز که به شاد دسترسی ندارند اشتباه است. برخی از کسانی که ناراضی هستند دانش آموزان مدارس غیر دولتی هستند که از قدرت های دیگری استفاده می کنند ، اما آنها همچنین باید به شاد که یک محراب رایگان است بپیوندند.

حاجی میرزایی ادامه می دهد: بقیه افراد نیز می توانند از برنامه های تلویزیونی و سایر وسایل بهره مند شوند. نه اینکه کسی بگوید من به آموزش دسترسی ندارم.

وی در مورد غیبت دانش آموزان گفت: هیئت مدیره مدرسه مجاز است و می گوید هر مدرسه باید اطلس آموزش داشته باشد. اگر دانش آموزی یک کلاس مجازی را از دست داد یا در کلاس نیست ، معلم و معلم مدرسه باید با خانواده آنها صحبت کنند تا از این طریق فردی را دور نگه دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید