رسانه عمومی

نگاهی به روند قیمت ارزهای دیجیتالی در یک سال اخیر

نه تنها در سالهای اولیه ارزهای دیجیتال ، بازار ارزهای رمزنگاری شده اکنون مورد بحث است ، نوسانات بالا نشان می دهد که بدون بازارهای مالی سنتی ، این بازارها بسیار خطرناک هستند.

به گزارش سلام دکتر ، بررسی ارزش ارز دیجیتال نشان می دهد طی یک سال گذشته ، همه ارزهای دیجیتال بزرگ رکوردهای تاریخی جدیدی را به ثبت رسانده اند. اگرچه در طول یک سال ، این ارزها کاهش قابل توجهی را تجربه کرده اند ، اما روند کلی آنها بالا رفته است و سود بالای این ارزها باعث شده درآمد زیادی به این بازارها سرازیر شود. موارد زیر رویدادهای عمده مربوط به بازار ارزهای رمزپایه طی یک سال گذشته است:

1- بیت کوین

بیت کوین در ژانویه با قیمت 7000 دلار معامله خود را آغاز کرد. در 8 مه ، از مرز 10 هزار دلار عبور کرد و اولین سقوط بزرگ خود را در 11 مارس تجربه کرد. تا اینکه به 5000 دلار بازگردد. این تجارت پس از آن روند ثابتی را تا ماه می تجربه کرد و سرانجام با نزدیک به 29،000 دلار در سال جاری فعالیت خود را به پایان رساند.

سال 2021 به خوبی آغاز می شود. در ماه اول ، ارزش بازار ارزهای دیجیتال و سپس ارزش بازار بیت کوین از یک تریلیون دلار فراتر رفت. بیت کوین در 21 اکتبر رکورد جدید 57،962 دلار را ثبت کرد ، اما پس از آن سقوط کرد. ارزش بازار این ارزهای رمزپایه اکنون از 880 میلیارد دلار فراتر رفته است.

با توافق نامه های شکستن رکورد بیت کوین ، شرکت های بزرگ در حال سرمایه گذاری در این ارز هستند. با تسلا برخی از شرکت های بزرگ دیگر مانند توییتر و جی پی مورگان نیز ورود خود را به بازار این ارزهای رمزپایه در آینده نزدیک اعلام کرده اند.

2- دهلیز

ارزش دومین ارز مهم در بازار ارز دیجیتال در اوایل سال 2020 حدود 130 دلار است ، اما بیش از 10 برابر در سال رشد کرد و در 19 فوریه به 2000 دلار رسید (تمام هزینه ها ، هزینه روزانه چهار مبادله اول در بازار ساخته شده) دهلیز مانند بیت کوین در دو روز گذشته به شدت افت کرده و به زیر 1500 دلار رسیده است.

رامزارز در ماه های اخیر کارهای توسعه زیادی انجام داده است ، اما شبکه های با فناوری پیشرفته یکی از نقاط ضعف اصلی وی است.

۳- ریپل

یکی از ناپایدارترین ارزهای سال 2020 که فراز و نشیب های زیادی را به ثبت رساند. ریپل از 0.33 دلار در فوریه به 0.13 دلار در مارس افزایش یافت. سپس تا 24 نوامبر ، زمانی که به 0.69 دلار رسید ، در محدوده 0.2 تا 0.3 باران بارید. قیمت سهام اکنون در محدوده 0.45 دلار است. عملکرد این لایحه کاملاً تحت تأثیر حساب های دادگاه شما است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از ریپل به دلیل فروش اوراق بهادار غیرمجاز طی هفت سال گذشته شکایت کرده است. تحقیقات در حال انجام است و حکم نهایی در این باره صادر نشده است.

4- تلگرام ایکونا

پیام رسان تلگرام قرار است ارز دیجیتال خود را در آوریل سال جاری راه اندازی کند. از این ارز گرم به اصطلاح می توان در معاملات فضای تلگرام استفاده کرد. تلگرام در ماه مه اعلام کرد که به دنبال مخالفت دادگاه منطقه ای نیویورک ، خدمات متوقف خواهد شد.

5- کاردانو

سال 2020 برای کاردانو یک سال رویایی است و این ارز با رشد باورنکردنی به یکی از 10 ارز برتر بازار تبدیل شده است. افزایش درآمد کاردانو از ابتدای سال 2020 12،447 درصد بوده است! این فعالیت با یک امتیاز بزرگ آن را به ستاره ارزهای دیجیتال تبدیل می کند. کاردانو در دو روز گذشته دوباره سقوط کرده است ، اما بازده ماهانه ، ماهانه و سالانه او مثبت است.

6- دوج کوین

رمزهای دوج کوین برای اولین بار برای استفاده در اجتماعات دوستانه و همچنین تجارت در دنیای ورزش معرفی شد. به دلیل استفاده از این پول در پروژه های خاص ، مانند منطقه وسیعی از طرفداران وی در شبکه Reddit ، نام او کمتر و کمتر مشخص می شود. اگرچه این ارز از سال 2015 رشد چندانی نداشته است ، اما ایلان ماسک ، بنیانگذار تسلا ، بارها اظهار داشته است ، یک بار که آن را آینده مردم در توییتر خواند. از اواخر ژانویه تا اوایل فوریه ، ارزش این تجارت طی دو هفته بیش از 900 درصد رشد کرد!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید