رسانه عمومی

نهایی شدن دستورالعمل اجرایی استانداردهای مشاغل خانگی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بیشترین سهم مشاغل خانگی مربوط به کارآفرینی زنان است ، گفت: دستورالعمل های اجرایی سیاست های مشاغل خانگی توسط رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و امنیت داخلی نهایی شده است. خدمات سرویس و به زودی اعلام خواهد کرد که راهنمایی مشق شب عادی می شود.

به گزارش سلام دکتر ، معصومه ابتکار وی در مراسم اهدای جوایز نفرات برتر ششمین دوره کارآفرینان زن بر اساس آرا popular مردمی گفت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ها در حال پیگیری برنامه شبکه سازی کالاها و شبکه های مجازی است بازاریابی آنلاین برای دستیابی به خدمات زنان ، به ویژه در راهنمای همه گیر کرونا.

وی با تشکر از همه فعالان حوزه کارآفرینان زن ادامه داد: در شرایطی که همه گیری کرونا بیشترین مشکلات را برای مشاغل ایجاد کرده است ، حضور مردم در انتخاب کارآفرینان زن امیدواری به آینده مردم ایران و نهاد اقدام و تلاش. ” زنان روستایی و شهری هستند ، بنابراین مردم را از تحریم ها و جنگ های داخلی و اقتصادی خسته نمی کند.

ابتکار می افزاید: “تلاش برای شناسایی و قدردانی از زنان کارآفرین از طریق معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ها ، گام بزرگی در جهت حرکت اقتصادی مخالفان است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کرده و بستر و امیدی برای سیاست ها و سیاست دولت. ” این کار تحت نظر بهبود وضعیت زنان و خانواده ها در مناطق روستایی و پروژه های تغذیه زنان در حال انجام است و منجر به شناسایی بهتر کارآفرینان زن خواهد شد.

به گفته وی ، این معاون با بانک تجارت امید و بانک توسعه ائتلاف برای توسعه تسهیلات تجاری همکاری می کند و تلاش می کند تا در مورد ادغام سرمایه گذاران با بانک مرکزی مذاکره کند.

در پایان ابتکار با اشاره به آغاز دور هفتم انتخاب زنان کارآفرین برتر با رای مردم گفت: در دور ششم انتخابات ، زنان برتر کارآفرین با ترکیبی از مشاغل معرفی می شوند 1556 که 723 مورد آن کارهای عمرانی و 833 مورد آن کارهای روستایی بوده است. همه می توانند با انتخاب وب سایت معاون در انتخاب کارآفرینان برتر زن شرکت کنند تا در جهت بهبود شرایط زندگی خانواده و مقابله با استرس گام بردارند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید