نشست سه‌ساعته وزیر پیشنهادی فرهنگ با مدیران رسانه‌ها

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی امروز با مدیران خبرگزاری ها ، روزنامه ها و خبرگزاری ها دیدار کرد تا ایده ها و اولویت های دولت پس از سیزدهم را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به گزارش سلام دکتر ، در نشستی که امروز (جمعه ، 20 مرداد) با حضور محمدمهدی اسماعیلی – وزیر پیشنهادی فرهنگ و رهبری اسلامی – و بیش از سه ساعت ، حدود 30 مدیر ارشد رسانه ای از مواضع مختلف سیاسی برگزار شد. در آنجا بود. در این جلسه ، شرکت کنندگان نگرانی ها ، دیدگاه ها و نکات پیشنهادی خود را در زمینه فرهنگ ، هنر و رسانه بیان کردند.

اسماعیل در این جلسه یکی از ویژگیهای اصلی دولت سیزدهم را «بحث با همه اقشار برای درک و استفاده از دیدگاه های عمومی برای سیاستگذاری مطابق با خواست و اراده مردم» ذکر کرد و گفت: مشکلات و حل مشکلات ، به ویژه بشر زندگی

وی افزود: آنچه به عنوان واکسن شرایط فرهنگی و هنری کنونی در سیستم من به قانونگذار ارائه می شود ، گزارش نهادهای مربوطه است و نه دیدگاه من. بنابراین ، در برنامه پیشنهادی ، ما سعی کرده ایم همه سلیقه ها را در توسعه فرهنگ و هنر ایران گرد هم آوریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از صاع صدر ، بهبود نگرش و تأکید بر وحدت ملی در راه منافع و امنیت ملی به عنوان مهمترین عناصر برای تقویت و همکاری در جهت توجه به فرهنگ ، هنر و رسانه یاد کرد. به

تأکید بر نیاز به نقدینگی از سوی دولت و کارکنان ، توجه به رسانه ها ، بحث در مورد محدودیت های فرهنگ و تصویر ناشی از رسوایی کرونا ، ایجاد یک رابطه پایدار با رسانه ها به طور منظم در همه ارکان دولت ، توجه ویژه به افکار عمومی و نگرانی افراد و … از جمله موضوعاتی است که رهبران رسانه ها در دیدار با وزیر پیشنهادی فرهنگ و رهبری اسلامی بر آن تاکید کردند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل