رسانه عمومی

نشست جمع بندی طرح های حوزه ارتباطات و فناوری سیستان وبلوچستان برگزار شد

سلام دکتر / سیستان و بلوچستان جلسه جمع بندی بازدیدهای میدانی وزیر ارتباطات با حضور محمد جواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و احمدعلی موهبتی ، فرماندار و جمعی از رهبران گروه های رهبری استانی مربوطه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات.

به گزارش سلام دکتر ، خطاب به روابط عمومی دولت ، در این جلسه ، موضوعات مهم در زمینه راه سازی ، انتقال فیبر نوری ، شبکه توزیع برق ، تملک اراضی و مواد معدنی برای ایجاد مناطق جدید روستایی در این زمینه ارتباطات

آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری ، از اپراتورهای این دستگاه ها خواست که یک برنامه استراتژیک جامع را ظرف 10 روز ارائه دهند.

استانداران سیستان و بلوچستان در این نشست با تأکید بر همکاری و پشتیبانی همه دستگاه ها گفتند: همه دستگاه های درگیر در این زمینه باید خود را کارفرما بدانند.

مشابتی می افزاید: در بحث مالکیت در اماکن عمومی و خصوصی باید به گونه ای انجام شود که موجب نقض حقوق نشود.

وی اظهار داشت: این طرح نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد و هم مشاركت مردم و هم خیرین را می طلبد و هیچ محدودیتی در اجرای طرح وجود ندارد.

وی تأکید کرد: باید تمام دستگاههای دولتی برای اجرای پروژه فراهم شوند.

گفتنی است ، به منظور تأمین زیرساخت های مورد نیاز در زمینه ارتباطات و فناوری روستایی به 1200 روستای بدون دسترسی به اینترنت ، برنامه ویژه ای تا 30 اردیبهشت سال آینده اجرا می شود ، برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و ارتباطی.

برای ایجاد فضاهای جدید در زمینه ارتباطات ، جاده های جدیدی به شبکه های جدید ، شبکه ها و شبکه های جایگزین و فیبر نوری ایجاد می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید