میرتاج‌الدینی: تا مهرماه سال جاری، تکلیف حق‌التدریسی‌ها را تعیین کنید

وی در گفتگو با وزیر آموزش و پرورش ، نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم ، اظهار داشت: یکی از خواسته های اعضای هیات علمی این است که وظایف خود را در اکتبر امسال تعیین کنند. اگر این رویه به سال آینده موکول شود ، ما از شورای شما در شورای اسلامی شورا سؤال خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران ، سيد محمد رضا مرتضي الدين امروز (يكشنبه) در جلسه علني مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اظهارات وزير آموزش و پرورش گفت: قانون صادر شده در سال 1397 تصريح كرد كه بايد حقوق هزينه هاي آموزشي را مشخص كند. این باید امسال اتفاق بیفتد. تدریس معلمان الزامات خاصی دارد ، اولین مورد برگزاری یک دوره آموزشی است که باید این تابستان به اتمام برسد و دوم تعیین تکالیف آنها در شهریور امسال است. اگر این مأموریت به سال آینده موکول شود ، قانون به زور اجرا نمی شود و بعد از آن مسئله وزارت آموزش و پرورش را در شورای شوراهای اسلامی مطرح خواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی شورا درباره معلمان مدارس غیر دولتی گفت: عالیجناب شما وزیر! به عنوان سرپرست عالی آموزش و پرورش ، باید معلمان مدارس غیر دولتی را در نظر بگیرید که تقریباً 200000 نفر هستند. این عزیزان در دوره کرونا مجروح شدند و حقوق دریافت نکردند.

وی گفت: “ما گزارش هایی از دانشگاه فرهنگیان در مورد تلاش برای تضعیف این موسسه داریم. انتظار می رود که اراده ای برای حمایت از دانشگاه فرهنگیان وجود داشته باشد.” تمام مشکلاتی که در زمینه شهریه و شهریه با آن روبرو هستیم از دانشگاه فارنگیان است و این موسسه به موقع پشتیبانی نمی شود.

وی در پایان ، خطاب به نماینده مردم تبریز در شورای اسلامی شورا ، با تأکید بر مشکلات معلمان نهضت ، خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت و گفت: ورود به آموزش و پرورش را فقط از دانشجویان دانشگاه فرحانجه تهیه کنید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل