مواسات محدود به مرزهای ایران نیست

سلام دکتر/ قم وی ادامه داد: متأسفانه اعمال مخالف با کمک رژیم‌های اسلامی با سایر مسلمانان مخالف است و ما باید در پاسخ به آنها بگوییم که امت اسلامی یک پیکر است و اعضای یک بدن نمی‌توانند مرزهای ایران را مقایسه کنند. او گفت: ناامیدی سایر اعضا ناچیز است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی که در ادامه بحث و بررسی کارگاه های ساختمانی در حرم خواهر کرامت ما را دنبال می کرد، گفت: همدردی، همدلی و همدردی با یکدیگر از صفات وفاداری محسوب می شود و یکی از این ویژگی ها یکی است. از مهمترین مسائلی است که به نیروی مسلط یک کشور تبدیل می شود.

وی گفت: طبق آیات قرآن کریم، صالحان کسانی هستند که در اموال خود به فقرا و نیازمندان حق می دهند و بخشی از دارایی خود را به نیازمندان می سپارند.

سخنران کلیسای نابغه تاکید کرد: در سوره های دیگر قرآن مانند سوره معارج در وصف نمازگزاران واقعی می گویند به فقرا حق می دهیم و اموالشان را می دهند. .

وی گفت: جامعه ای که در آن مردم تمام منابع خود را بدون کمک به فقرا خرج می کنند رو به زوال است.

امام در ادامه افزود: حضرت علی (ع) فرمودند خداوند به انسان حق هر خیری می دهد و اگر تدبیر برکت باشد بر نعمت زیاد می شود و اگر انجام شود. ناسپاس و كوتاه مي شود، نعمت فاسد و نابود مي شود. بنوشید.

وی افزود: اغنیا باید بدانند آنچه را که خداوند در کمک به فقرا و رهایی آن ها اعتماد می کند و در صورت امتناع از کمک به فقرا و نیازمندان این نعمت نصیبشان شده و ثروت به دست می آید.

سخنگوی کلیسای بانو کرامت تاکید کرد: آسایش مختص نیازمندان کشور نیست زیرا امت اسلام یک پیکر است و برای اقتدار امت اسلام هر امتی باید به فکر خود باشد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه اعمال مخالف با کمک نظام‌های اسلامی علیه سایر مسلمانان صورت گرفته است و ما باید در پاسخ به آنها بگوییم که امت اسلامی یک پیکر است و اعضای یک بدن نمی‌توانند غم و اندوه آنها را نادیده بگیرند. سایر اعضا.”

وی خاطرنشان کرد: خطر بخشی از جامعه مسلمین برای همه افراد آن مسلم است و در صورت غفلت، خطرات مختلفی متوجه کل جامعه خواهد شد.

سخنگوی کلیسای بانوی کرامت گفت: بر اساس آیات قرآنی و تعالیم الهی رسیدگی به امور اسلام از وظایف هر ملت اسلامی است و اگر به آنها کمک نکنیم امروز مردم فلسطین هستند. به خاطر سکوت ظلم و ستم صهیونیست ها در ایران، روزگار ما خواهد بود.» بیایید با این جنایتکاران مبارزه کنیم.

حاج ابوالقاسم دولابی خاطرنشان می کند: بر اساس آموزه های الهی ما موظف به حفظ همه مسلمانان جهان هستیم، بنابراین همکاری ملت های اسلامی در بسیاری از زمینه های علمی، نظامی، امنیتی، امنیتی و فرهنگی می تواند بخشی از این امر قوی باشد. مسلمانان.»

وی افزود: حمایت ایران از غزه، لبنان و دیگر ظالمان جهان اسلام موجب اتحاد و قدرت امت اسلامی می شود، در حالی که دشمنان امت اسلامی برای شیطان سرود خواهند خواند و به دنبال تحقق منویات شیطان هستند و خلق می کنند. تفرقه و دشمنی میان مسلمانان».

حاج ابوالقاسم دولابی در خاتمه می‌گوید: «جدایی و تفرقه بین شیعه و سنی، تفرقه بین عرب و عجم و ترویج القاب دروغین در جامعه اسلامی، جریان شیطان است و دشمنانش تصمیم به ضربه زدن گرفتند. قدرت امت اسلامی.»

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل