رسانه عمومی

مهلت تمام شد – سلام دکتر

مهلت تعیین شده برای مرکز راه و شهرسازی به افراد واجد شرایط برنامه اقدام ملی اجازه داده است تا دیروز ، 14 اردیبهشت ماه ، 40 میلیون تومان را تکمیل کنند.

به گزارش سلام دکتر ، پس از سه برابر فرصت برای تکمیل ثبت نام حداکثر 40 میلیون تومانی قطعات برنامه ملی مسکن ، این فرصت دیروز پنجم ژانویه پایان یافت. به زودی تصمیم می گیرد موجودی کالا را جایگزین کرده و برای دور دوم ثبت نام کند. همچنین افراد حذف شده می توانند در سطح دوم مجدداً ثبت نام کنند. قبل از پایان ماه اکتبر ، نوامبر و برای کسانی که پیام متنی دریافت نکرده اند ، مهلت پایان بازار ملی مسکن در پایان دسامبر و سپس در تاریخ 26 ژانویه اعلام می شود.

طبق اطلاعیه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ، در تاریخ 26 ژانویه 2017 ، به دلیل اینکه هیچ نشریه جدیدی در این دست منتشر نشده است ، به نفع متقاضیان است حق تکمیل گواهی منقضی شده و از لیست حذف شده است.

برنامه تکالیف ملی شامل 400000 قسمت است که 100000 قسمت مربوط به قسمتهای قبلی است و تعداد این قسمتها جداگانه ارائه می شود. در مورد 300،000 واحد مسکن ملی در مناطق دیگر ، 240،000 نفر حساب باز کرده اند یا در پروژه های تعیین شده ای هستند که برنامه شورا برای ساخت واحدهای مسکونی انتخاب شده است. با این حساب 60 هزار نفر از 300 هزار نفر هنوز وضعیت حساب های خود را از نظر بستن یا پس انداز کل مبلغ دارند که به گفته محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی تا پنجم دسامبر تکمیل می شود.

وی اعلام کرد: در حال حاضر 160 هزار نفر در لیست پس انداز برنامه اقدام ملی قرار دارند و به دلایلی مردم سرمایه گذاری نمی کنند ، لیست پس انداز جای آنها را خواهد گرفت.

خانه در معرض دید است

برنامه مشق شب سپتامبر 2009 جلوی رئیس جمهور تعمیر شد. 400000 واحد برای این سرویس مشخص شده است ، در دور اول ثبت نام 1.6 میلیون نفر از طریق سایت و پیام کوتاه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 460 هزار نفر واجد شرایط شناخته شده اند. نخستین سهام به تعداد 11 هزار و 560 واحد در روز اول آبان 1399 با دستور رئیس جمهور به. ما با آوردن متقاضیان و 100 میلیون وام بانکی با نرخ سود 18 درصد این پروژه را خواهیم ساخت. متقاضیان دستگیر شده در دور اول حدود 40 میلیون تومان هستند. میانگین قیمت این قطعات در سراسر کشور ، طبق آخرین برآورد موج گرم 1399 ، به متری 2.7 میلیون تومان رسیده است. ثبت نام سطح اول تکمیل شده است و متقاضیان واجد شرایط باید برای ارائه مدارک خود به برنامه tem.mrud.ir مراجعه کنند. آخرین مهلت جمع آوری اسناد و افتتاح حساب در پایان ماه اکتبر اعلام شد که تا 25 ژانویه تمدید شد. در صورت پرداخت یا لغو اولین متقاضیان ، افراد از لیست سپرده جای آنها را می گیرند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید