رسانه عمومی

ممنوعیت استفاده از منابع صندوق توسعه در مصارف بودجه‌ای با دستور رهبری

نایب رئیس کمیته شورای اسلامی و کمیته مالی ، با اشاره به جزئیات بودجه در کمیته ، گفت که مطابق با دستور رئیس اجرایی ، استفاده از منابع هزینه های توسعه برای اهداف مالی.

محمد خدابخشی در گفت وگو با سلام دکتر ، با اشاره به جزئیات بودجه در کمیته برنامه ریزی و بودجه ، گفت: تبصره 3 ، 4 و 5 بودجه 1400 کشور با موضوع تهیه اسناد- مرجع امور مالی ، بهداشت ، تلفیق حقوق بازنشستگی و از جمله پورمحمدی ، معاون برنامه ریزی بودجه و بودجه و کارشناسان مرکز تحقیقات سالن بررسی شد.

وی افزود: طبق تصمیم امروز این کمیته ، دولت مجاز است 30 میلیارد دلار باقیمانده از سال های گذشته و 30 میلیارد دلار دیگر از امور مالی هزینه کند و دولت توصیه های مربوط به اجرای پروژه ها را از طریق هزینه ، اما این هزینه به معنای استقراض دولت نیست ، بلکه تأمین مالی اوراق بهادار دولتی است که توسط تضمین های بانکی برای بخش خصوصی پشتیبانی می شود.

خدابخشی ادامه می دهد: “علاوه بر این ، دولت از طریق خزانه داری ، بدهی واقعی خود به اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکا ، خصوصی) و سازمان های غیر دولتی و اردوگاه خاتم العنبیا ، که مرزبندی بین چارچوب قانونی و نظارتی در پایان سال 1399 بود ، با پرداخت طولانی مدت دولت از این افراد ، با توجه به پرداخت 15٪ از دریافت کنندگان آب مایع به صورت نقدی تا مبلغ 50،000 روپیه ، که طبق تصمیم امروز شورا ، پرداخت 15٪ از پول توسط کارمند از بین رفته است.

وی افزود: مواردی از ماده 4 بودجه ملی كه برای استفاده از صندوق توسعه ملی استفاده می شود ، برای بررسی این پیشنهاد و ارائه پیشنهاد خود توسط دولت در نظر گرفته شده است. توسعه توسعه به دلایل بودجه ممنوع است.

نایب رئیس کمیته برنامه ریزی و دارایی یادآور شد: علاوه بر این ، دولت 90 هزار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و ادغام بازنشستگان و پرداخت بدهی های تأمین اجتماعی توزیع كرده است. درمورد لایحه ای جداگانه تصمیم بگیرید و آن را به قوه مقننه ارائه دهید و همچنین اعتبار مناسب را به کل اعتبارات بودجه عمومی کشور اضافه کنید.

خدابخشی گفت: “طبق ماده 4 این لایحه ، شرکت ها و شرکت های بزرگ تا 1400 سال از منابع موجود مجوز تأمین شرکت های ارزی به مبلغ 3 دلار را دارند. میلیارد دلار به سرمایه گذاران خصوصی ، شرکا و سازمانهای غیر دولتی در سطح عمومی و ایستگاه ساختمانی خاتم. ” الانبیا باید هزینه اجرای پروژه های توسعه در مناطق بالایی نفت و گاز ، از جمله تخصیص قبلی مخازن مشترک و افزایش نرخ بازیافت را که در جلسه امروز تصویب شد ، پرداخت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید