مقایسه هتل داریوش و ترنج، کدام لوکس‌تر است؟

کمتر کسی است که تاکنون نام هتل ترنج و هتل داریوش کیش را نشنیده باشد، این دو هتل جزء بهترین‌ها در جزیره کیش هستند و شاید بتوان گفت که رقابت زیادی بین این دو هتل از نظر امکاناتی است که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند وجود دارد.

انتخاب از بین دو مورد از بهترین هتل‌ها که هر کدام زیبای‌های خاص خودشان را دارند کار بسیار دشواری است اما شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازهای خود از بین این هتل‌ها یکی را انتخاب کنید

معرفی هتل داریوش و هتل ترنج کیش

هتل داریوش کیش در سال 82 به مدیریت حسین ثابت افتتاح شد، این هتل را همه افراد با طراحی زیبا و نماهایی که از دوران ایران باستان به نمایش آمده است می‌شناسند.

هتل داریوش با مساحت بیش از 12 هزار هکتار به بهره‌برداری رسید که از زمان افتتاح هتل تا کنون توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین هتل‌های جزیره حفظ کند.

هتل ترنج در بین هتل‌های پنج ستاره نه تنها در کیش بلکه در بین هتل‌های ایران نیز خاص و زیبا است.

این هتل که در سال 94 افتتاح شد به عنوان اولین هتل ساخته شده بر روی آب در کشور شناخته می‌شود که این سوئیت‌ها به صورت بته جقه در کنار یکدیگر قرار گرفته و نمای زیبایی را به وجود آورده است.

مقایسه هتل داریوش و ترنج از نظر موقعیت

هتل داریوش از موقعیت خوبی در جزیره کیش برخوردار است این هتل در شمال شرق جزیره قرار گرفته و در فاصله کمی از دریا قرار دارد، فاصله کم هتل با مراکز خرید و تفریحی مانند پلاژ آقایان، اسکله تفریحی، میکامال، قلعه وحشت و… باعث دسترسی راحت مسافران به آن‌ها شده است.

هتل ترنج با وجود اینکه بر روی دریا قرار گرفته و تا ساحل فاصله ندارد اما در فاصله تقریباً زیادی از مراکز خرید و تفریحی قرار دارد و شما برای اینکه به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید می‌توانید از سرویس‌هایی که هتل به صورت رایگان برای مسافران فراهم کرده استفاده کنید.

هتل خدمات اجاره خودرو نیز برای مسافران خود در نظر گرفته است.

مقایسه هتل داریوش و ترنج از نظر نما و فضای بیرونی

هتل ترنج کیش با توجه به اینکه بر روی دریا قرار گرفته اتاق‌های آن نمای زیبایی دارد، تماشای غروب آفتاب در هتل ترنج کیش ارزش یک بار دیدن را دارد. طرح بته جقه که یکی از نمادهای سنتی ایران است به زیبایی در هتل ترنج کیش به تصویر کشیده شده است.

بسیاری از افراد هتل ترنج را به خاطر آرامش و دور بودن از شلوغی‌های کیش انتخاب می‌کنند.

همانطور که گفتیم هتل داریوش کیش نیز نمای بیرونی زیبایی دارد که برگرفته از معماری تخت جمشید است، سنک کاری و منبت‌کاری‌های بیرون و داخل هتل به طور خاصی طراحی شده است که تاریخ ایران باستان را به زیبایی به تصویر می‌کشد.

با اقامت در هتل داریوش در مدت اقامت خود در گذر زمان خواهید بود به طوری که حس می‌کنید در موزه‌ای تاریخی هستید.

شاید برای شما جالب باشد: راهنمای رزرو کنسرت در کیش

مقایسه هتل داریوش و ترنج از نظر امکانات رفاهی

هتل داریوش و هتل ترنج کیش در ارائه خدمات رفاهی به مهمانان خود تقریباً در سطح برابری هستند، شما با اقامت در این دو هتل سفری لوکس به کیش را تجربه خواهید کرد، در ادامه امکانات این دو هتل را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش با ارائه کامل‌ترین امکانات به مسافران خود توجه بسیاری از افراد به خود جلب کرده است از جمله این امکانات می‌توان به کافی شاپ، رستوران، صبحانه رایگان،  استخر روباز برای آقایان و سرپوشیده برای خانم‌ها، زمین تنیس، سالن بیلیارد، باشگاه ورزشی، ماساژ، رنت خودرو،  آتلیه، باشگاه غواصی، خدمات هانی مون، اتاق کنفرانس، پارکینگ، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، لاندری، روم سرویس و… اشاره کرد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش نیز جزء هتل‌هایی است که با اقامت در آن با وجود امکانات رفاهی بی‌شمار می‌توانید نهایت استفاده را ببرید.

استخر، رستوران و کافی شاپ، صبحانه رایگان، آتلیه، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، مرکز خرید، روم سرویس، لاندری، ماساژ، چایخانه سنتی، پارکینگ، اینترنت رایگان، مینی بار با هزینه، روم سرویس، سرویس رایگان به مراکز خرید، رنت خودرو و… از جمله امکانات هتل ترنج کیش است.

مقایسه داریوش و ترنج از نظر اتاق‌ و سوئیت

هتل داریوش در سه طبقه ساخته شده و 184 اتاق در آن قرار گرفته است، اتاق‌های آن با ظرفیت‌های مختلفی هستند که نمای آن‌ها رو به دریا، ساحل، محوطه هتل و جزیره کیش است.

لوکس‌ترین اتاق هتل اتاق کابانا حمام سانسروف آن است که علاوه بر امکانات ویژه آن امکان حمام آفتاب در آن به راحتی فراهم شده است.

هتل ترنج کیش نیز درای 100 اتاق است با ظرفیت 193 تخت در آن‌ها که اتاق‌های آن

نمای رو به دریا، رو به ترنج و رو به غروب را دارند، و کف پوش شیشه‌ای داخل اتاق‌ها نمای زیبایی رو به دریا دارد.

در هر یک از اتاق‌های آن می‌توانید نمای زیبایی را ببینید اما سوئیت امپریال هتل ترنج با وجود جکوزی که در بالکن آن قرار گرفته بی‌شک می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال اتاق‌های لوکس با امکانات رفاهی عالی هستند.

مقایسه هتل داریوش و ترنج از نظر قیمت

هزینه اقامت در این دو هتل با توجه به زمان سفر، اتاق و امکاناتی که دریافت می‌کنید با یکدیگر متفاوت است، به طور کلی شما برای اقامت در هتل داریوش کیش باید هزینه بیشتری پرداخت کنید چون هتل داریوش نسبت به هتل ترنج کیش با وجود اینکه زمان بیشتری از افتتاح آن می‌گذرد امکانات بیشتری در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

کدام هتل لوکستر است داریوش یا ترنج؟

در زمان افتتاح هتل ترنج، این هتل به عنوان لوکس‌ترین هتل در جزیره کیش شناخته می‌شد اما حال که زمان زیادی از ساخت آن می‌گذرد این هتل نسبت به قبل مورد استقبال قرار نمی‌گیرد و سطح خدمات دهی آن‌ها نسبت به گذشته کمی افت کرده است.

اما هتل داریوش کیش با وجود امکانات و خدمات لوکسی که در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد توانسته که محبوبیت زیادی در چند سال اخیر بدست آورد، به طوری که فضای لوکس هتل همه نگاه‌ها را به سمت خود جلب می‌کند.

بی‌شک اقامت در هر یک از این دو هتل می‌تواند تجربه فراموش‌نشدنی از سفرتان به کیش را رقم بزند، شما با توجه به مواردی که گفتیم می‌توانید این دو هتل را با هم مقایسه و یکی از آن‌ها را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید.

منبع: بهترین هتل های کیش برای هر بودجه

 

خروج از نسخه موبایل