اقتصادیکسب و کار سلامتی

معرفی چند ارز دیجیتال با رشد زیاد برای سرمایه گذاری کوتاه مدت

نکته مهم: این مقاله صرفا یک معرفی ساده ارز است و به هیچ عنوان پیشنهاد خرید یا فروش نیست. پس برای سرمایه گذاری حتما انواع تحلیل را انجام دهید.

برای یافتن ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت، ابتدا باید مکان خود را مشخص کنید. معاملات روزانه انواع مختلفی دارد و شما باید سبک معاملاتی خود را مشخص کنید تا بتوانید مناسب ترین ارزها را بیابید و روی آنها سرمایه گذاری کنید تا سود کسب کنید. هر چه معامله کوتاهتر باشد، ریسک بالاتر است. در زیر به انواع روش های معاملاتی کوتاه مدت می پردازیم و در مورد آنها توضیحاتی ارائه می کنیم:

معاملات روزانه یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال برای مدت کوتاهی است. به این ترتیب، شما باید روندهای ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید و بازار ارزهای دیجیتال را به صورت روزانه زیر نظر داشته باشید. بازار ارزهای دیجیتال در تمام ساعات روز فعال است و این امر ریسک انجام معاملات روزانه را افزایش می دهد. در یک زمان مشخص از روز، زمانی که در حال خواب هستید یا با دوستان خود سرگرم می شوید یا چیزی شبیه به این، یک نوسان غیرمنتظره در ارز دیجیتالی که روی آن سرمایه گذاری کرده اید رخ می دهد و دارایی های شما از بین می رود. بنابراین مهمترین اصل معاملات روزانه نظارت مداوم بر بازار برای جلوگیری از نوسانات غیرمنتظره است.

در تراکنش های اسکالپینگ، معامله گران جهت حرکت ارزهای دیجیتال را تشخیص می دهند، تراکنش را باز می کنند و سپس با تغییر جهت نمودار ارز، تراکنش را می بندند. اگرچه درآمد حاصل از معاملات اسکالپینگ اندک است، اما معامله گران اسکالپر معاملات مختلفی را در طول روز انجام می دهند و سود حاصل از آن بالا و قابل توجه است.

در روش معامله گر سوئینگ، بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت را شناسایی می کند، الگوهای آن را می شناسد و با رفتار آن سازگار می شود تا از نوسانات آن سود ببرد. ابزارهای تحلیل فنی در معاملات نوسانات بسیار مهم هستند. شما باید تکنیک های معاملاتی قیمت و اندیکاتورهای مختلفی مانند اندیکاتورهای RSI یا اندیکاتورهای ایچیموکو را یاد بگیرید تا بتوانید با سرمایه گذاری روی آن ها جهت پول و سود خود را به درستی تعیین کنید.

قیمت ها در نمودار ارزهای دیجیتال رفتار خاصی دارند و در هر دوره معینی این رفتار را تکرار می کنند. نوسان سازهای حرفه ای با دانستن رفتار نمودارها و شناسایی زمان مناسب، سرمایه خود را در ارزها سرمایه گذاری می کنند تا سود کسب کنند.

مزایای سرمایه گذاری کوتاه مدت

مزایای سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست و چرا معامله گران بازار کریپتو تجارت کوتاه مدت را به جای تجارت بلند مدت ترجیح می دهند؟ دلایل متعددی برای این امر وجود دارد که در ادامه به بررسی و توضیح آنها می پردازیم:

سرمایه گذاری های بلند مدت را نمی توان یک فعالیت عمده در نظر گرفت، اما کسانی که می خواهند تجارت در بازار ارزهای دیجیتال را به عنوان فعالیت اصلی خود انتخاب کنند، می توانند این کار را با معاملات کوتاه مدت انجام دهند.

نوسانات معاملات کوتاه مدت زیاد است و شما می توانید با شناخت بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت، بازار را در بازه زمانی دلخواه خود رصد کنید و سود ببرید.

با معاملات کوتاه مدت، مهارت های معامله گر افزایش می یابد و او در بازار حرفه ای تر می شود.

سود یا زیان در معاملات کوتاه مدت اندک است، بنابراین ریسک از دست دادن سرمایه در یک معامله بسیار کاهش می یابد.

یک معامله گر کوتاه مدت می تواند زمانی که شرایط بازار نامطلوب است سرمایه را برداشت کند و سپس در زمان مناسب دوباره وارد بازار شود تا ریسک از دست دادن سرمایه را کاهش دهد.

چه کسی می تواند سرمایه گذاری کوتاه مدت انجام دهد؟

مهمترین ویژگی شخصی معامله گران کوتاه مدت، توانایی پذیرش ریسک و تحمل فشار بالا است. اگر نمی توانید ریسک یا فشار معاملاتی را کنترل کنید، شما فردی برای معاملات پرریسک کوتاه مدت نیستید. علاوه بر این، توانایی کنترل احساسات یکی از مهمترین ویژگی های شخصی معامله گران کوتاه مدت است. آنها باید بر اساس تحلیل خود پیش بروند.

معاملات کوتاه مدت فقط برای حرفه ای ها در بازار ارزهای دیجیتال است. بنابراین، اگر احساس می کنید هنوز دانش و مهارت کافی برای انتخاب ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت ندارید، بهتر است با شرکت در آموزش و سپس ورود به بازار ارزهای دیجیتال، مهارت های خود را افزایش دهید. این بازار همیشه فرصت های خوبی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند، پس نگران فرصت های از دست رفته نباشید و بیشتر روی افزایش آگاهی از این بازار تمرکز کنید.

تحلیل فاندامنتال در سرمایه گذاری های کوتاه مدت چندان مفید نیست، بنابراین اگر می خواهید یک معامله گر روزانه، اسکالپر یا معامله گر نوسانی شوید، بیشتر روی بهبود مهارت های فنی خود تمرکز کنید. همچنین باید یک روش معاملاتی خاص که درصد خطای کمی دارد را برای خود انتخاب کنید و بر اساس آن وارد بازار ارزهای دیجیتال مختلف شوید.

ارز دیجیتال شیبا اینو

شیبا اینو در مدت زمان کوتاهی درآمد زیادی برای معامله گران به همراه داشته است و به همین دلیل آن را به عنوان اولین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت معرفی می کنیم. این سکه یک میم است. این رشد پول کاملاً تعجب آور است زیرا شیبا سیستم پشتیبانی خوبی ندارد. اگرچه نمودار memecoin مانند گذشته هیجان انگیز نیست، اما همچنان می توان انتظار داشت که Shiba Ino در کوتاه مدت رشد قابل توجهی داشته باشد.

این سکه در سال 2020 به صورت غیرمتمرکز توسط گروهی به نام ریوشی وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. در زمان نگارش این مقاله (29 مه 2023)، شیبا اینو کوین در رتبه پانزدهم وب سایت مارکت کپ قرار دارد.

BasicAttention

BasicAttention برای پلتفرم Brave راه اندازی شد. این توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. برنامه Brave در سال 2015 راه اندازی شد و نماد آن فرصت خوبی برای کسب سود کلان در مدت زمان کوتاه است. Brave مرورگری است که نشانه های توجه اولیه یا BAT را برای مشاهده تبلیغات به کاربران می دهد. همچنین می توانید این توکن محلی را از طریق پلتفرم های معاملاتی بفروشید و از نوسانات آن سود ببرید.

ارز دیجیتال پولکادوت

پولکادات یک سرمایه گذاری دیجیتالی کوتاه مدت محبوب است و مورد توجه بسیاری از شرکت کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال است. در واقع پروژه پولکدات برای کاهش سرعت و هزینه هر تراکنش در بازار راه اندازی شد. این پروژه با ایجاد شبکه ای بین ارزهای دیجیتال مختلف این کار را انجام می دهد. این ویژگی کار پولکدات روی نمودار قیمت ارز پولکدات تاثیر مثبت دارد و از پیشرفت مثبتی برخوردار است. اکنون این ارز تغییرات مثبتی را تجربه می کند و فرصت های خوبی را برای معامله گران کوتاه مدت ارائه می دهد.

ارز دیجیتال دوج کوین

شاید Dogecoin در ابتدا یک شوخی بود، اما اکنون توجه بسیاری از معامله گران کوتاه مدت را به خود جلب کرده است. این ارز توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر راه اندازی شد. سازندگان این ارز به قصد تمسخر بازار ارزهای رمزپایه آن را اختراع کردند اما اکنون یکی از مهم ترین ممکوین های بازار به حساب می آید. ایلان ماسک از Dogecoin حمایت زیادی کرده است که منجر به رشد قیمت خوب شده است. تحلیل فاندامنتال این ارز فرصتی برای سرمایه گذاران کوتاه مدت است تا سود خوبی کسب کنند.

دوج کوین هنوز شانس خوبی برای رشد دارد و به همین دلیل یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت به حساب می آید، بنابراین باید همیشه به نمودار قیمت دوج کوین و اخبار منتشر شده در مورد این سکه توجه داشته باشید تا درست باشد. زمان خرید آن با سرمایه گذاری در آن می توانید سود خوبی کسب کنید. نماد دوج کوین (DOGE) است و در زمان نگارش در رتبه هشتم بازار قرار دارد.

ارز دیجیتال Chainlink

نماد پیوند زنجیره ای (LINK) با هدف هماهنگی یک شبکه جهانی از رایانه ها برای ارائه اطلاعات واقعی و قابل اعتماد به قراردادهای هوشمند در حال اجرا بر روی بلاک چین ایجاد شد.

Chainlink یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت به دلیل نوسانات قیمت است. در زمان نگارش این مقاله، China Link در لیست ارزهای دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال در رتبه نوزدهم قرار دارد. ارز دیجیتال Chinalink تنها در 1 سال توانست سرمایه معامله گران را دو برابر کند، یعنی افزایش قیمت صددرصدی را تجربه کرد. این پروژه قابلیت تعامل با سایر بلاک چین ها را دارد و با تجربه همکاری با بیش از 150 شرکت مختلف، ارز دیجیتال خوب و مناسبی برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت محسوب می شود.

الگوراند

Algorand یک ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است. این ارز در بازار ارزهای دیجیتال با نماد (ALGO) عرضه می شود. الگوراند در زمان نگارش این مقاله توانست به جایگاه 42 بازار دست یابد. این ارز به دلیل نوساناتی که دارد گزینه مناسبی برای معاملات کوتاه مدت است.

توکن ALGO یک توکن مدیریتی برای بلاک چین Algorand است. این ارز دیجیتال در بسیاری از صرافی ها مانند کوکوین، بایننس یا کوین بیس ارائه می شود و شما می توانید با جستجوی نماد ALGO در بازار این صرافی ها، این ارز را معامله کنید.

کاردانو

کاردانو بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری های بلند مدت و کوتاه مدت است. اکثر فعالان بازار نسبت به آینده ارز خوشبین هستند و انتظار رشد مثبت را دارند. این ارز دیجیتال دارای نوسانات خوبی است و مانع از کسب سود خوب معامله گران کوتاه مدت نمی شود. کاردانو در حال حاضر امتیاز ۷ را در کوین مارکت کپ دارد.

از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

برای بررسی قیمت ارز دیجیتال و خرید هر یک از این ارز ها میتوانید به صرافی بیت ارز مراجعه کنید.