کسب و کار سلامتی

معرفی برند های پرطرفدار اینورتر در ایران

معرفی برند های پرطرفدار اینورتر در ایران

همانطور که از مکانیزم اینورتر می دانید، این دستگاه جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. این ویژگی اینورتر باعث نیاز آن در صنایع مختلف شده است و مدیران برای مدیریت صحیح انرژی به این دستگاه نیاز دارند. بنابراین لازم است انواع برندهای موجود در ایران را بشناسید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. اگر می خواهید در مورد برندهای برتر بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

همچنین برای خرید هر یک از این برند ها میتوانید به نمایندگی اینورتر هایتک در فروشگاه ثامن مراجعه کنید.

بهترین تولید کنندگان اینورتر

اینورترهای تولید شده در اروپا که توسط نمایندگی های مختلف در اختیار مردم قرار می گیرد به دلیل تفاوت در توان، ولتاژ، ورودی و خروجی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با توجه به کیفیت این محصول می توان نتیجه گرفت که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. در این مقاله به بهترین برندهای اینورتر، ویژگی ها و مدل های آنها می پردازیم.

انواع اروپایی

بسیاری از اینورترهای مورد استفاده در صنعت اغلب مدل های اروپایی با عملکرد بسیار خوب هستند.

اینورتر زیمنس

یکی از ده برند برتر اینورتر در ایران زیمنس است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. با مبدل های خانواده SINAMICS می توانید هر عملیاتی را با استفاده از درایوهای مستقل در محدوده ولتاژ پایین، ولتاژ متوسط ​​و ولتاژ DC حل کنید. از مبدل های زیمنس گرفته تا موتورها و کنترلرها، همه اجزای درایو کاملاً مطابقت دارند و به راحتی در سیستم اتوماسیون ادغام می شوند.

اینورتیتور اشنایدر

سیستم های درایو با سرعت متغیر طیف گسترده ای از راه حل های کنترل موتور کاملاً آزمایش شده و آماده اتصال را به شما ارائه می دهند. از سیستم های فشرده و از پیش مهندسی شده تا راه حل های سفارشی پیچیده. این راه حل ها با بالاترین استانداردها ساخته شده اند. مطابق با مشخصات شما ساخته شده و تحت شرایط عملیاتی بار کامل تست شده است.

اینورتر توسط شرکت چند ملیتی اشنایدر تولید می شود که قدمت آن به سال 1985 باز می گردد. در حال حاضر اینورترهای تولیدی این شرکت هوشمند به حساب می آیند و هر آنچه شما نیاز دارید را فراهم می کنند و تمامی نیازهای اینورتر شما را پوشش می دهند. اینورتر اشنایدر به طور گسترده ای در صنایع خودروسازی، صنایع غذایی، تهویه مطبوع، ماشین آلات تحت فشار و سایر شرایط استفاده می شود.

اینورتر جفران

یکی از ده برند برتر اینورتر در ایران این شرکت ایتالیایی بیش از 50 سال است که در زمینه ساخت اینورتر فعالیت می کند و امروزه یکی از محبوب ترین برندها در تولید اینورتر می باشد. اینورترهای تولیدی این شرکت هم سنگین و هم سبک بوده و با توجه به نیاز شما قابل سفارش می باشد. در بازار جفران می توانید از مدل های مختلفی استفاده کنید.

معرفی برند های پرطرفدار اینورتر در ایران

اینورترهای غیر اروپایی

اینورترهای اروپایی به دلیل مسائل مربوط به واردات و نمایندگی ممکن است کمی سخت باشد. بنابراین برای حل این مشکل می توان از نمونه های آسیایی استفاده کرد. در این دسته، اینورتر کره ای اولین است.

زیرا برای مصرف کنندگان خانگی ارزانتر از اینورترهای اروپایی است. اینورتر کره ای بدون قطع برق کار می کند و سرعت و جهت موتور را به درستی تغییر می دهد.

آیمستر

آی مستر یکی از ده برند برتر اینورتر در ایران است. این اینورتر در دسته درایوهای آسیایی قرار می گیرد و با توجه به اینکه کمتر از 30 سال است که در زمینه تولید اینورتر فعالیت می کند، نیازهای روز را به خوبی می شناسد و محصولات خود را با جدیدترین تجهیزات عرضه می کند. این دستگاه برای مصارف سنگین و سبک قابل استفاده است.

اینورتر هیوندای

درایوهای مختلف تولید شده توسط این شرکت در صنایع مختلف محبوب هستند. به طور کلی این شرکت چهار نوع درایو تولید می کند. توجه داشته باشید که این اینورتر باید دور از نور خورشید و گرد و غبار نگهداری شود تا از عملکرد صحیح اطمینان حاصل شود.

اینورتر LS

در هنگام معرفی اینورترهای شناخته شده نباید این دسته بندی را فراموش کرد زیرا کیفیت بسیار بالایی دارند و قیمت بسیار مناسبی دارند. یکی دیگر از بهترین اینورترها در ایران اینورتر LS است که عمدتاً در سه نوع تولید می شود:

220 ولت تک فاز

220 ولت سه فاز

380 ولت سه فاز

اینورتر های چینی

از آنجایی که قیمت ها در بازار فناوری روز به روز در حال افزایش است، بسیاری از شرکت ها به تجهیزات چینی روی آورده اند. از شرکت های چینی تولید کننده اینورتر می توان به برندهای Invent و Yaskawa اشاره کرد.

مبدل INOT

این نوع اینورترها با توجه به عملکرد هدف تولید می شوند. معمولاً برای منسوجات، جرثقیل های بالابر و سایر دستگاه های صنعتی استفاده می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید باید بدانید که برای نصب به کمک کارشناسان مربوطه نیاز دارید. در واقع نصب و راه اندازی آن دشوار است.

اینورتر یاسکاوا

این شرکت سال هاست که در زمینه تولید فعالیت می کند و به یکی از بهترین ها در زمینه تولید اتوماتیک تبدیل شده است. از آنها در آسانسورها و نوار نقاله ها استفاده می شود.