رسانه عمومی

مرغ‌های کشتارشده در خوزستان، از کجا سر در می‌آورند؟

سلام دکتر / خوزستان رئیس بورس و بازرگانان مرغ اهواز گفت: گزارش شده است که طی روزهای گذشته 270 تن طیور در استان خوزستان ذبح شده است اما تعداد مرغ توزیع شده در اهواز در برخی از مناطق به 50 تن و بیشتر نمی رسد. ما متوجه شدیم که آنها جوجه مشترک ندارند. ”یا توزیع کمتر.

سید اصغر حسینی بهارانچی در گفت وگو با سلام دکتر ، درباره وضعیت مرغ و گوشت قرمز در تعطیلات نوروز توضیح داد: «در تعطیلات نوروز ، کم و بیش گوشت قرمز و مرغ قرمز در بازار موجود است و از این نظر هیچ کمبودی نداریم. “

وی گفت: در جلسه بازاری که با استاندار خوزستان داشتیم ، تصمیم بر این شد که یکی از کشتارگاه ها در ایام تعطیل باز باشد ، اما ما شاهد اجرای این دستور و شرکت در صورت گوشت نبودیم. باز است ، مرغهای ذبح شده به مغازه های مربوطه منتقل می شوند. آنها متعهد هستند.

رئیس فروشندگان دام ، طیور و تخم مرغ اهواز با اشاره به اینکه تأمین مرغ منجمد تأثیر بسزایی در کنترل بازار دارد ، می افزاید: مرغ منجمد کمبود مرغ در بازار را جبران می کند ، اما افرادی که مرغ تازه می خواهند ، برای برخی میزان آماده سازی شما “آنها در مشکل هستند.

حسینی بهارانچی با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز و مرغ در تعطیلات نوروز افزایش نیافته است ، توضیح داد: هر کیلوگرم گوشت گاو 130 هزار تومان است. هر کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت 14،500 گوجه فرنگی به فروشنده داده شده و فروشنده نیز با قیمت 15،500 گوجه فرنگی به مشتری داده است.

وی افزود: هزینه مرغ همچنان از قیمت مصوب بیشتر است؛ قیمت اعلام شده برای هر کیلوگرم مرغ برای هر مشتری 22000 تومان است.

رئیس فروشندگان دام ، طیور و تخم مرغ اهواز گفت: “گزارش شده است که طی چند روز گذشته 270 تن مرغ در استان خوزستان ذبح شده است ، اما تعداد مرغ توزیع شده در اهواز به 50 تن نرسیده است ، و در بعضی جاها متوجه می شویم که مرغ یا کم اشتراک نداریم.

وی گفت: “این یک سوال برای من است.” اگر مرغ نداریم باید اعلام شود که نیست و اگر هست ، به گفته سازمان جهاد کشاورزی ، باید شارژ صحیح را تأیید کنیم تا شاهد این موارد در بازار نباشیم.

حسینی بهارانچی ، که به خرد کردن مرغ و دادن قطعات جداگانه به مشتری در بازار اشاره می کند ، گفت: “بسیاری از فروشندگان مرغ مجبور شده اند مرغ را بشکنند زیرا هزار گوجه فرنگی برای فروش یک کیلو مرغ نارس واقعی و حتی پول سودآور است. ”خرید کیسه پلاستیکی امکان پذیر نیست.

وی افزود: اقدامات انجام شده برای كنترل بازار طیور ، مانند نوشیدنی ها ، از زمان مرگ سهراب انجام شده است ، در حالی كه دامداران و رانندگان حامل مرغ های ذبح شده باید برای مدیریت بازار انبوه و مرغ مراقبت كنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید