رسانه عمومی

مجمع عمومی انجمن صنفی مدیران رسانه برگزار شد

اولین رای مجمع عمومی انجمن مدیران رسانه صبح امروز (28 سپتامبر) انجام شد و طی آن اعضای جدید هیئت مدیره و سرپرستان انتخاب شدند.

به گزارش سلام دکتر ، در خطاب به روابط عمومی انجمن متخصصان رسانه ، در این کنفرانس که به منظور رعایت شیوه های بهداشتی از طریق وب سایت از جمله حضور و نظارت دفتر رسانه ها ، خدمات و جامعه اجتماعی برگزار شد ، 245 عضو اول شرایط برای شرکت در انتخابات این حزب ، 170 عضو وجود دارد.
در ابتدای این نشست ، محمدرضا محمد یوسفی ، رئیس هیئت مدیره انجمن رهبران رسانه ، گزارشی از عملکرد هیئت مدیره ارائه کرد. بعداً جواد نبوتی ، خزانه دار گروه ، گزارش مالی گروه را خواند که به تصویب مجمع عمومی رسید.

سپس دستور انتخاب اعضای کمیسیون صادر شد که جواد نبوتی ابتدا آنها را به عنوان کاندیداهای کمیسیون معرفی کرد و سپس انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شد.

علیرغم مشکلات منظم در برگزاری انتخابات آنلاین ، اولین انتخابات الکترونیکی کارفرمایان رسانه ای توسط انجمن رهبران رسانه ، پس از کسب بیش از 50 درصد از اعضای ، آغاز شد و در نهایت افراد بعدی به عنوان اعضای هیئت مدیره به مدت 3 سال انتخاب شدند:

1- محمد حیدری ، ibo 123
2- جواد نبوتی ، ibo 112
3- محمدرضا محمد یوسفی ، ibo 107
4- حسین رضا سراج ، ibo 105
5- محمد انصاری منش ، ibo 93
6- سعید رسپور ، رأی 91
7- محمدرضا عرب ، ibo 84
8- آزرا فراهانی ، ibo 72
9- محسن نامور صدیق ، ibo 56

به ویژه آقایان محمدرضا معصوم بیگی (47 رای) و سید سعید مدرسی صادق (13 رای) به عنوان اعضای کمیته های اول و دوم انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش ، دستور بعدی امروز معرفی ناظران حزب است که در بین نامزدهای ناظران ، آقایان محمدرضا بامدایان با 87 رای و هادی نامورصدیق با 56 رای به عنوان نامزد اول به مدت یک سال و “محمد کریمی “با 43 رای. او به عنوان نامزد دیگر حزب انتخاب شد.
به ویژه ، در اولین جلسه کمیته اجرایی جدید ، که عصر بلافاصله پس از انتخابات برگزار شد ، اعضای حاکم بر این حزب ، پس از دریافت آرای کامل اعضای کمیته اجرایی ، به شرح زیر انتخاب شدند:

محمدرضا محمد یوسفی ، رئیس هیئت مدیره گروه
حسین رضا سراج ، نایب رئیس کمیسیون
محمد حیدری ، دبیر گروه
جواد نبوتی ، خزانه دار
طبق تصمیم هیئت مدیره ، “جواد نبوتی” ، علاوه بر سمت سرپرستی ، به عنوان سخنگوی انجمن رهبران رسانه منصوب شد.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید