لزوم طراحی لباس مطابق با زیست بوم عفیفانه

سلام دکتر/ گیلان دبیر شورای فرهنگی یکی از رویکردهای دوستدار محیط زیست را دسترسی به پوشاک زیبا و ارزان برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه برای مردان و زنان لباس با عفاف کمتر نیست.

سید مجید امامی در جلسه کمیته فرهنگی استانداری گیلان با اشاره به توجه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ و شورای فرهنگی گفت: خانواده یکی از مهم ترین عرصه های نظام فرهنگی ایران است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در اجرای انقلاب و انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت، افزود:

دبیر شورای فرهنگی اجتماعی گیلان با تاکید بر لزوم حفظ تنوع فرهنگی گفت: کنترل فرهنگی جامعه باید همواره مورد مراقبت و پرورش قرار گیرد.

امامی از مرحوم میرزا کوچک جنگلی به عنوان قهرمان گیلان و ایران یاد کرد و گفت: مبارزات یک کشیش جنگجو. “

وی خواستار آشنایی جوانان و جوانان با ممالک واقعی و قهرمانان دینی و به ویژه شد: برای شناسایی قهرمانان باید از اکوسیستم های تاریخی، فرهنگی و مذهبی استفاده کرد.

دبیر شورای فرهنگی به اقدامات فرهنگی نیازمند ارتباط با فناوری برای جذب جوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: برای حفظ و احیای میراث فرهنگی خود باید افرادی را برای تأثیرگذاری بر کودکان و نوجوانان تربیت کنیم. ; متاسفانه تا به امروز قهرمان شایسته ای از تاریخ ملی و مذهبی مانند میرزا نداشته ایم.

وی با اشاره به تصویب مفهوم تغییر در شورای عالی فرهنگ اجتماعی، افزود: شورای فرهنگ اجتماعی یک نهاد فرهنگی در شهر و جامعه ما است و به همین دلیل مایلیم که قانونمندی و مسائل را اغلب بخوانیم، شناسایی و حفظ کنیم. و مشکلات حوزه فرهنگ در حوزه‌ها».

امامی از عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهمترین سنت های فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: باید برای حیات مقدس جامعه برنامه ریزی کرد و در این مورد نیازمند همکاری همه متولیان فرهنگی هستیم.

وی جایگاه حجاب را زیبنده جامعه اسلامی ندانست و تاکید کرد: لباس هایی با ویژگی های ایرانی-اسلامی طراحی و در اختیار همگان قرار گیرد.

این مسئول دسترسی به لباس های تمیز و زیبا و ارزان قیمت را یکی از نزدیک ترین پیش بینی ها و مشاهدات زیست محیطی برشمرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه برای خانم ها و آقایان لباس های منطبق با حیات مقدس کمتر نیست.

دبیر شورای فرهنگی اجتماعی علم را مخالف زیبایی شناسی و تنوع نسل جوان ندانست و گفت: رفع نیازهای نسل جوان.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل