رسانه عمومی

قیمت مرغ بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار باشد

سلام دکتر / بوشهر معاون استاندار بوشهر در اتحادیه اتحادیه های صنفی ، با بیان اینکه در چارچوب نظارتی ملی قیمت طیور تعیین شده است ، گفت: مرغداری ها ، مرغداری ها و زیرمجموعه ها باید اعتبار گوشت مرغ را طبق گواهی محصول فرآیند سرمایه تأمین کنند.

سعید زرین فر در کارگروه پایتخت روند بازار بوشهر با تأکید بر تأمین نیازهای مردم در ایام نوروز ، اظهار داشت: مراقبان و بازرسان باید تا پایان سال تحت نظارت باشند و اگر این باعث شکایت شاکیان شود تصمیم.

وی ضمن تأکید بر تأمین گوشت طیور که مردم بر اساس ارزش صدور گواهینامه توسط چارچوب تنظیم مقررات بازار ملی به آن احتیاج دارند ، افزود: آیین نامه و مجوز چارچوب تنظیم بازار ملی در مورد قیمت گذاری گوشت مرغ باید اجرا شود.

معاون همکاری تجاری استاندار بوشهر با تأکید بر بررسی میزان تحویل طیور به بازار مصرف و نظارت بر هزینه آن ، اظهار داشت: همکاری مزارع مرغداری ، مرغداری ها و بخش های توزیع مرغ با چارچوب تنظیم بازار از اهمیت برخوردار است.

زرین فر با تأکید بر برخورد با متخلفان تصریح کرد: توزیع کنندگان گوشت مرغ موظف به رعایت قانون و تصویب سازمان تنظیم مقررات سرمایه هستند.

وی تأمین مرغ در منطقه بوشهر را مورد تأکید قرار داد و توضیح داد: تولیدکنندگان مرغ موظفند نیازهای منطقه بوشهر را به میزان مصوب سرمایه تنظیم کننده بازار تأمین کنند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه شناسایی مقصر در منطقه ضروری است ، خاطرنشان کرد: تجهیزات نظارتی و بازرسی موجود در مرغداری باید نظارت و تحقیقات آنها را افزایش دهد وی متخلفان را شناسایی می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید