رسانه عمومی

علت انفجار پمپ بنزین در تهران چه بود؟

انفجار پمپ بنزین در میدان تره بار مرکزی خیابان پیروزی تهران خسارت جانی به همراه نداشته و به گفته رئیس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و ایمنی منفعل مرکز ملی پخش فرآورده های نفتی ، چرا این حادثه سهل انگاری و عدم نظارت بر روند روغن بود. به بازرسی فنی دقیق نیاز دارد.

به گزارش سلام دکتر ، یک پمپ بنزین در میدان تره بار مرکزی خیابان پیروزی تهران حوالی ساعت 17:40 امروز (دوشنبه ، 26 آبان) شکست ، اما خوشبختانه هیچ زخمی نشد.

علت این حادثه انفجار یکی از مخازن حامل چمدان در میدان تره بار بود که توسط نیروهای امدادی و آتش نشانان جستجو شد.

مسعود سهرابی – رئیس بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و حفاظت غیرفعال مرکز ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که آتش سوزی در یک پمپ بنزین در مرکز میوه و سبزیجات در جاده پیروزی تهران ناشی از جمع شدن بخارات بوده است. در کیسه و آن را به قایق پخش کنید. محصول خالی است

وی گفت: “این ایستگاه چنان ایستگاه سرعت (اندازه کوچک) است که در آغاز فرآیند استخراج روغن ، مخزن بنزین در یک مخزن آب (محفظه فلزی) ذخیره می شود و ابتدا منجر به انفجار ضعیف و سپس سر و صدا می شود. این به مخزن اکنون سوخت در حال پخش است ، اما خوشبختانه با شتاب راننده ، آتش به سرعت خاموش می شود و مخزن منفجر نمی شود.

وی گفت: “خوشبختانه به دلیل کمبود سوخت در زمان حادثه در ایستگاه ماشین نبود.” “یک مصدوم در این حادثه بازرس ایستگاه بود که در اثر انفجار آسیب دید.”

مدیر مرکز پخش فرآورده های نفتی گفت: به دلیل مجاورت ایستگاه آتش نشانی ، نیروهای امدادی به محل حادثه هجوم آوردند و آتش را خاموش کردند و تنها صدای بلند باعث صدمه جسمی به ایستگاه شد.

سهرابی افزود: به نظر می رسد دلیل اصلی این حادثه سهل انگاری و عدم نظارت بر روند روغن بوده است که نتیجه گیری آن نیاز به بررسی های دقیق فنی دارد.

پیام را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید