رسانه عمومی

طلا در مسیر ارزانی بیشتر گام برداشت

با تقویت بازارهای بین المللی و بازدهی اوراق قرضه خزانه داری آمریکا ، قیمت طلا دو هفته در روز سه شنبه کاهش یافت.

به گزارش سلام دکتر ، قیمت اونس طلا برای تحویل فوری 0.3 درصد کاهش یافت و به 1706 دلار و 43 سنت رسید ، در حالی که معاملات اولیه به 1704 دلار کاهش یافت که کمترین قیمت از 12 مارس است. در بازارهای آتی ایالات متحده طلا 0.4 درصد کاهش یافت و به دلار 1،707.30 اونس. این سهام روز دوشنبه با افت 1.2 درصدی در 1712.20 دلار معامله شد.

طلا که در مواقع آشفتگی اقتصادی و سیاسی به پناهگاهی برای پناهجویان تبدیل شده است ، به دلیل افزایش بازدهی که هزینه تولید فلزات گرانبها را افزایش می دهد ، علاقه زیادی به رشد قیمت سهام دارد و انگیزه شما را برای سرمایه گذاری بیشتر می کند.

مارگارت یانگ ، خبرنگار فارکس دیلی گفت: “عامل اصلی در کاهش قیمت طلا بازگشت بلند مدت ایالات متحده بوده است.” وی افزود: اگرچه قیمت طلا باید به عنوان محافظ در برابر تورم افزایش یابد ، کالاهای رو به کاهش به طور مداوم در حال افزایش هستند. کاهش قیمت طلا را می توان انتظارات بیشتر حدس و گمان ها دانست زیرا بودجه زیرساخت های ایالات متحده نه تنها بازار را به سمت بازار سوق می دهد بلکه پول را به اقتصاد واقعی می اندازد ، بنابراین چشم انداز این سیستم بیش از هر زمان دیگری روشن است. بازده بلند مدت بورس سهام نیز به دلیل این خوش بینی افزایش یافته است.

طرح زیربنایی رئیس جمهور آمریكا می تواند رشد اقتصادی را تقویت كند. به گفته رویترز ، عامل دیگری که باعث کاهش طلا به پایین ترین نرخ یک ساله دلار در برابر ین ژاپن شد. ادوارد مویا ، تحلیلگر OANDA در یادداشتی نوشت: “اگر روند طلا به زیر 1700 دلار برسد ، وضعیت این فلز گرانبها بدتر خواهد شد.”

در میان سایر فلزات گرانبها ، اونس نقره برای تحویل فوری 0.5 درصد کاهش یافت و به 24.56 دلار رسید. پالادیوم برای تحویل فوری 0.1 واحد در 2530 دلار و 23 سنت فروخته شد.فولاد روز دوشنبه 5.5 درصد افت کرد. پلاتین برای تحویل فوری با 0.5 0.5 افت به 1،170.16 دلار اونس رسید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید