رسانه عمومی

شرکت ترفند Illusion در مسابقات تلفنی با حضور افراد مشهور



دادستان اجتماعی پلیس فتا ناجا با برقراری تماس های مشکوک برای شرکت در مسابقات رادیویی و تلویزیونی توسط ذینفعان ، به کاربران در برابر تقلب هشدار داد.

به گزارش گروه دانشگاه سلام دکتر ، سرهنگ رامین پاشایی وی اظهار داشت: تماس تلفنی با شهروندان و مشارکت در مسابقات تلویزیونی و رادیویی و مصاحبه های دروغین با چهره ها و افراد مشهور ملی ، در سال های اخیر یکی از کلاهبرداری های متداول کلاهبرداران بوده است که با انتشار اطلاعات و افزایش آگاهی شهروندان در این رابطه ، از سطح چنین وقوع جرم در کشور کاسته شده است.

وی با اشاره به شیوع coronavirus در کشور و اجرای طرح قرنطینه خانگی ، گفت: کلاهبرداران با طراحی سکوهای جنایی هنگام برقراری تماس تلفنی با شهروندان خود ، عمدتاً از طریق پیام رسان های واتس اپ و سایر خطوط تلفن همراه ، شهروندان را فریب می دهند.

پاشایی افزود: “روش های کلاهبرداری این جنایتکاران ممکن است متفاوت باشد ، اما در پایان آنها به همان شیوه رفتار می کنند. آنها در تلاشند تا از حساب مردم خارج شوند.”

این مقام پلیس تأکید کرد: در اجرای مسابقات زنده رادیو و تلویزیون اولویت تماس با متقاضیان ثبت نام شده است و از طریق تلفن ثابت این شهر با این افراد تماس گرفته می شود.

به گفته مرکز اطلاع رسانی پلیس FATA ، مددکار پلیس پلیس FATA NAJA گفت: “ضمن حفظ هوشیاری و توجه به توصیه های پلیس FATA ، کاربران باید مراقب گیرندگانی در فضای مجازی باشند و اطلاعات حساب بانکی خود را به دیگران ندهند و مجرمان نتوانند به اهداف شما برسند.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط سلام دکتر هیچ مسوولیتی در قبال کلیه محتوای این سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید