رسانه عمومی

شروط جدید برای فعالیت امداد خودروها

معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت بزرگ صربستان برای امنیت عمومی اعلام کرد که باید یک سری دستورالعمل برای کمک به خودروها در پایتخت دنبال شود.

سرهنگ نادر مرادی در مصاحبه با سلام دکتر ، وی با اشاره به آخرین تصمیمات سازمان خودیاری در پایتخت ، اظهار داشت: با توجه به نارضایتی و نگرانی برخی از شهروندان درمورد فعالیت های خودمراقبتی ، جلسات متعددی برای رفع این مشکل و حل مشکلات اتو کردن ، پارکینگ های اتومبیل ، شستشوی ماشین و پارکینگ برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت تحت حمایت اتحادیه به معنای نیاز به اخذ مجوز و پروانه از اتحادیه صالح است. اتحادیه را دنبال کنید و مدارک لازم را تهیه کنید و به شما اجازه کار داده می شود.

در مورد وسایل نقلیه ای که باید مجوز داشته باشند ، معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بزرگ صربستان گفت: “کلیه وسایل نقلیه که تحت عنوان خودرو خودرو فعالیت می کنند باید مجوز بگیرند.” این قوانین در مورد موتور سیکلت ها ، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه دیگری که در ارائه خدمات اضطراری موبایل و تعمیر آنها فعال هستند ، اعمال می شود.

مرادی اضافه کرد: افراد پس از درخواست باید موارد زیادی را رعایت کنند ، از جمله اینکه باید لباس بپوشند ، که وسیله نقلیه آنها باید دارای علائم و علائم یکنواخت و قابل تشخیص باشد و برای شناسایی و ردیابی مواردی مانند شکایات باید شماره هایی را روی بدن خود قرار دهند. . ” .

به گفته وی ، رانندگان پس از دریافت سوالات مناسب ، کارت شناسایی معتبر نیز دریافت می کنند.

مرادی همچنین درباره برخی از راه اندازی های فضای مجازی که در حوزه تعمیر و امداد خودرو فعالیت می کنند گفت: این آیین نامه شامل کلیه امداد خودروهایی است که در تهران فعال هستند از جمله وسایل نقلیه امدادی در فضای مجازی و موارد واقعی.

معاون سرپرست اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بزرگ صربستان از رانندگان آمبولانس خواست تا به اتحادیه مربوط مراجعه کنند و برنامه های خود را ثبت کنند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند ، زیرا وسایل نقلیه غیرقانونی و بدون مجوز پس از مهلت مهلت ثبت نام با آنها برخورد می شود. به آنها اجازه کار داده نمی شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید