رسانه عمومی

سیستم آموزش مجازی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است


سیستم آموزش مجازی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است

سلام دکتر / قم معاون رئیس مرکز فناوری کالج در اقدامات متقابل گفت: “مدارس دینی می توانند بیش از 40،000 ترم در این سیستم داشته باشند و بیش از 45000 دانش آموز و 6000 معلم قادر به کار در این سیستم هستند.”

خبرگزاری دانشجویان ایران (سلام دکتر) گزارش داد از زمان ورود ویروس Quaid 19 به کشور ، پیامدهای آن در همه بخش ها قابل مشاهده است. در عین حال ، مراکز آموزشی از جمله مناطق حساس هستند و بسته شدن آنها باعث ایجاد آثار مضر شده است. در نظر بگیرید اهداف یادگیری خود را در روزهای SK افزایش دهید.
همه ادارات آموزشی کشور این روزها زیرساخت های فناوری را تقویت کرده و در تلاشند بستر مناسبی برای آموزش مجازی فراهم کنند. در همین حال ، مؤسسات نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اقداماتی برای ادامه بحث درباره آموزش در “سیستم آموزش مجازی” انجام شده است.
برای جزئیات بیشتر در مورد فعالیت ها ، با حاجی اسلام و مسلمین گفتگو داریم ، مهدی بخشی ، معاون رئیس مرکز فناوری در مؤسسات کلامی اقدامات متقابل.
بخشیایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه ویژه این موسسه در ایام تعطیل چیست ، گفت: این موسسات برای برگزاری کلاسهای آموزشی نیز یک سیستم آموزش مجازی راه‌اندازی کرده اند.
وی با بیان اینکه مرکز فناوری با همکاری معاون آموزشی آموزش مؤسسات دینی این سیستم را ایجاد کرده است ، افزود: امروزه موسسات می توانند تقریباً 40 هزار کلاس در این سیستم برگزار کنند و بیش از 45000 دانش آموز و 6000 استاد نیز قادر به فعالیت در این سیستم هستند.
نایب رئیس مرکز فناوری دانشکده مبارزه با تروریسم گفت: “دو راه برای برگزاری دروس در این سیستم وجود دارد.” اولین مدل این است که یک ترم را بصورت آفلاین برگزار کنیم ، جایی که معلمان می توانند پرونده های کلاس را به طور جداگانه ثبت کنند. ” و در سیستم بارگیری کنید. دانش آموزان همچنین می توانند فایل ها را از این طریق بارگیری کنند.
بخشیان ادامه داد: فارغ از این احتمال ، هر ترم برای دوره ها سخنرانی می کرد و دانشجویان می توانند نسخه های هر دوره را در این بخش بارگیری کنند.
وی با اشاره به نوع دوم کلاس گفت: احتمال بعدی برگزاری کلاس ها بصورت آنلاین است و این کار به راحتی و بدون نصب هیچ نرم افزاری اضافی قابل انجام است.
معاون رئیس مرکز تحقیقات دانشکده امور مقابله با تروریسم افزود: “همه اساتید مقاطع مقدماتی و بالاتر و اساتیدی که در دوره های خارجی ثبت نام کرده اند می توانند دوره های خود را بصورت آنلاین برگزار کنند.”
باخسیان امکان مکالمه دانشجویان با اساتید در کلاس را یکی دیگر از مزیت های این سیستم و خاص دانست: این گفتگو را می توان به صورت خصوصی و عمومی انجام داد.
وی خاطرنشان کرد: برخی از مدارس قبل از راه اندازی این سامانه از طریق فضای مجازی امور آموزشی را دنبال می کردند که این امر باعث می شود مدارس بتوانند فعالیت خود را در این سیستم ادامه دهند.
معاون رئیس مرکز فناوری دانشکده در امور خلاف واقع گفت: همچنین امکان تهیه کلاس برای دانشجویان وجود دارد و از طریق این سیستم می توان محتوای را از طریق اینترنت به اشتراک گذاشت.
بخشیان اضافه کرد: “این امکان وجود دارد که فناوری اطلاعات در این سیستم گزارشهایی را در مورد تعداد پرونده هایی که بارگذاری و بارگیری شده است به نمایندگان استان و مسئولان استان بصورت یکپارچه ارائه دهند.”
بخشیان اظهار داشت: استان های یزد ، شرق آذربایجان و قم به طور جدی در این سیستم دخیل هستند و وارد استان های دیگری مانند سیستان و بلوچستان می شوند.
وی اظهار داشت: کاربران می توانند از طریق تلفن های هوشمند و رایانه های شخصی از این سیستم استفاده کنند ؛ برای این منظور ، برنامه “پیشخوان موسسات الکترونیکی آنلاین” طراحی شده است که می توانید در آدرس login.ismc.ir بارگیری و در دسترس قرار بگیرید.
وی اظهار داشت: به منظور پشتیبانی از این سیستم ، سربازان می توانند به سؤالات کاربر از طریق تلفن از 7 صبح تا 14 بعد از ظهر پاسخ دهند ؛ برای این منظور دانش آموزان می توانند با شماره های 02532135233 و 02532135238 تماس بگیرند. در ساعات کاری خارج از دفتر ، کارشناسان نیز می توانند پاسخ دهند. سوالات دانش آموزان توسط پیشخوان.

انتهای پیام


انتشارات سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده منابع خبری بوده و سلام دکتر هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید