رسانه عمومی

سرنوشت سهام عدالت متوفیان چه می شود؟

طبق آخرین آمار ، از بیش از 49 نفری که از مزایای سهام بهره مند شده اند ، حدود سه میلیون نفر فوت کرده اند و وراث این افراد باید نسبت به تعیین سهم خود از سهام اقدام کنند.

به گزارش سلام دکتر ، آمارها آمار تلفات بیش از 2.5 میلیون صاحبخانه در دهه گذشته را نشان می دهد و وراث این افراد باید برای تأمین سهام خانواده و خانواده اقدام کنند. ابتدا ، وراث قانون می توانند برای کسب اطلاعات در مورد شرکای حقوقی خانواده به وب سایت samanese.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات هویتی خانواده ، اطلاعات مربوط به مشارکت خود را بدست آورند و وضعیت اعضای مربوطه خانواده را مشاهده کنند. .

سپس پس از انحصار وراثت ، وراث باید در برنامه SJAM ثبت نام کنند و یکی از وراث با مراجعه به سایت مرکز تمرکز مرکزی ، قسمت جدول خدمات الکترونیکی را انتخاب کرده و اطلاعات مربوط به وراث را بارگذاری کند. سرانجام شرکت سپرده گذار اقدامات لازم را برای انتقال سهام حکم به وراث انجام داد.

از طرف دیگر ، زیرساخت های تحویل سهام متوفی به وراث در مرکز تمرکز مرکزی آماده است و منتظر تأیید نهایی قاضی است و در صورت تأیید قاضی ، کل مراحل انتقال ماشینی خواهد بود به عبارت دیگر ، در صورت تأیید قاضی ، این بخشها به طور خودکار به وراث قانونی خانواده منتقل می شوند.

اثربخشی مجموعه اقدامات و رویه های اجرایی است که باعث می شود دارایی های امنیتی خارجی از کد محصول شما حذف شده و توسط وراث قانونی شما خریداری شوند. برای روند انتقال اجباری ، تهیه گواهی فوت خانواده ، گواهی وراثت املاک ، گواهی مالیات بر درآمد ، شناسنامه و کارت ملی خانواده و همه وراث ضروری است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید