رسانه عمومی

سخنگوی وزارت بهداشت: در جنگ تمام عیار با ویروس کرونا به سر می بریم

سخنگوی وزارت بهداشت ، با بیان اینکه ما کاملا با ویروس کرونا در جنگ هستیم ، گفت: “ضرورت استفاده از اقدامات پیشگیرانه مسئله اساسی است که باید توسط مقامات ملی مورد توجه قرار گیرد.”

به گزارش سلام دکتر ، دکتر سیماسادات لاری در مورد وضعیت بیماری Covid-19 در استان کرمانشاه گفت: “پس از اولین شیوع بیماری در اواخر ژوئیه و اوایل ژوئیه در این استان ، از نیمه اول سپتامبر ، واقعه و بیمارستان این بیماری همچنین در این کشور دوباره فرهنگ در حال رشد وجود دارد. ” مسطح شده و از زمان شیوع آن اکنون به بالاترین سطح رسیده است.

وی ادامه داد: شهر دالاهو در منطقه کرمانشاه در یک منطقه زرد یعنی با خطر متوسط ​​قرار دارد و شهرهای ثلاث باباجانی و قصر شیرین در حالت آماده باش هستند. 11 شهر باقیمانده در منطقه قرمز بیماری قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در خصوص رعایت مقررات بهداشتی در منطقه کرمانشاه گفت: بیشترین غلظت مقررات در این استان در مطب ها و داروخانه ها و کمترین توجه در مکان های نانوایی گزارش شده است . علاوه بر این ، طی هفته گذشته ، 7200 بازرسی در زمینه تهیه ، توزیع و تأمین غذا ، فضاهای عمومی و بخشهای تجاری و صنعتی انجام شده است که از این تعداد 270 مورد برای عدم رعایت قانون به مقامات قضایی ارسال شده است. مقررات ، و 30 قطعه نابجا آنلاین و موم شده است. .

لاری ادامه می دهد: در هفته چهارم ماه اکتبر ، میزان موارد بستری شدن مثبت در این منطقه حدود 20 در 100000 نفر جمعیت و تعداد کشته شدگان ناشی از این پروتئین 28.5 در هر میلیون نفر بوده است که بالاترین میزان است. این یک میانگین کشوری است. در حال حاضر 676 بیمار در بیمارستانها و مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند که 125 نفر از آنها به دلیل شرایط نامناسب پزشکی در بخشهای مراقبت ویژه هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: برای جلوگیری از هرگونه ویروس و جلوگیری از آن در کشور ، چاره ای جز پیگیری دقیق اقدامات بهداشتی و جلوگیری از رفتارهای خطرناک اجتماعی وجود ندارد این امر مستلزم همکاری ، پشتیبانی و مشارکت حیاتی کلیه نهادهای مسئول است.

وی گفت: ما کاملاً در حال جنگ با بیماری هستیم و نیاز به استفاده از قوانین پیشگیری یک فرایند اساسی است که باید توسط مقامات ملی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید