رسانه عمومی

روغن سه کاره تبلیغ شده از صدا و سیما مغایر با استاندارد است

مشخصات ذکر شده روی محصول روغن سرخ کردنی با نام تجاری “Ultra High” ، محصول واحد تولید طبیعت سبز پارس کهن ، مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 4152 نیست ، “روغن خشک – ویژگی ها و روش های تست “.

به گزارش سلام دکتر ، وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد با بیان اینکه استانداردهای مختلف ملی برای روغن های خوراکی با کاربردهای مختلف تدوین شده است ، گفت: استاندارد روغن های خوراکی با استفاده از “پخت و پز ، سالاد و سرخ کردن “بدون روغن سه گانه.

به گفته وی ، بسیاری از روغن های مایع مانند روغن سویا ، روغن آفتابگردان ، روغن کانولا و مخلوطی از این روغن ها را روغن های مایع (برای پخت و پز و سالاد استفاده می کنند) ، روغن خانگی (برای پخت و پز استفاده می کنند) می نامند. ) و روغن سرخ کردنی (برای سرخ کردن استفاده می شود) معرفی شده اند.

معاون نظارت بر کشتار مرحله ای با اشاره به تبلیغ روغن سرخ کردنی با نام تجاری “Ultra High” ، محصول واحد تولید طبیعت سبز پارس کهن ، به عنوان روغن سه کاره در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، توضیح داد: مقررات ملی ایران به “راهنمای کاربر” داده نشده است ، و این اطلاعات ، که باعث ایجاد تردید در مورد کیفیت مشتریان می شود ، توسط استانداردهای دولت ایران تأیید نمی شود.

مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقررات استانداردهای ملی به درگاه این سازمان به آدرس isiri.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید