روزنامه های آمریکا همچنان‌ بر طبل جنگ سرد می کوبند

روزنامه های آمریکایی همچنان به شهر جنگ سرد ضربه می زنند. مقامات آمریکایی می گویند روسیه می تواند در هر زمان به اوکراین حمله کند و بهای آن را بپردازد.

روزنامه های آمریکایی همچنان به شهر جنگ سرد ضربه می زنند

به گزارش سلام دکتر، آنچه در ادامه می خوانید خلاصه ای از مهمترین عناوین خبری روز سه شنبه 18 بهمن به قلم آلبرت کوچویی است:

جنگی در جاده

روزنامه های آمریکایی، از جمله واشنگتن تایمز، به شکست جنگ سرد ادامه می دهند. البته به نقل از مقامات دولتی.
واشنگتن تایمز می نویسد که مقامات دولت بایدن همچنان می گویند حمله روسیه به اوکراین قریب الوقوع است. گفته می شود روسیه هر از گاهی به اوکراین حمله می کند. کشمکشی که به هزینه رنج انسان منجر خواهد شد. برای جلوگیری از یک جنگ تمام عیار، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در روسیه است و شولتز در واشنگتن با بایدن دیدار خواهد کرد.

پوپولیست در فرانسه

عکس اریک زمور در حال لبخند زدن با آغوش باز برای طرفدارانش در روزنامه های فرانسوی از جمله لوموند، نشان دهنده ظهور مرد راستگرا برای انتخابات سراسری است.
او در حال حاضر در انتخابات زودهنگام لیل در شمال فرانسه شرکت می کند. او با افتخار می گوید که در میان رهبران غربی احساس می کند که شبیه بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا است.
زمور در حال مذاکره با فرانسه اینتر است. او همچنین به عنوان بسیار شبیه به دونالد ترامپ شناخته می شود. یک پوپولیست و یک پوپولیست. مانند ماتئو سالوینی نخست وزیر سابق ایتالیا یا بولسانارو برزیل.

سلاح های اولتراسونیک

فایننشال تایمز می نویسد، سلاح مافوق صوت چین-روسی سیستم هشدار آمریکا را تهدید می کند. علاوه بر این، از دیدگاه آمریکا، این کشور به دفاع نظامی در میدان نمی‌اندیشد. چون در این صورت فکر می کنند آسیب خواهند دید. به این ترتیب، سیستم هشدار آنها در برابر سلاح های مافوق صوت چین و روسیه آسیب پذیر است. این دیدگاه فایننشال تایمز انگلیسی است.

آلبرت کوچویی در خواب خبر امروز گفت:

شش جی می آید

دانشمندان اینترنت می گویند که نوآوری سایبری پس از نسل پنج جی یا پنج جی، شش یا شش جی در راه است. نسل ششم فناوری شبکه در راه است. مهندسان شرکت های ارتباطات بین المللی در ژنو گرد هم می آیند. هر ده سال یک بار نسل جدیدی از اینترنت به وجود می آید. برخلاف سایر نوآوری های تکنولوژیکی نیم قرن گذشته، شبکه ارتباطی هر ده سال یک بار به نسل جدیدی نیاز داشت. در دهه هشتاد این یک سرویس شبکه آنالوگ بود. در دهه 90 این سرویس های پیام رسانی و پیام رسان تصویری بود که با نسل 2 و تماس های تصویری و اینترنت موبایل عرضه می شد و با آن نسل چهارم سرعت به پانصد برابر افزایش یافت و تلویزیون همراه با ویدئو کنفرانس آمد. نسل پنجم و گپ هزاران ماشین در یک زمان و نسل ششم و شهر دانا.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل