رسانه عمومی

رعدوبرق و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی دو روز آینده

وی اظهار داشت: امروز (12 ژوئن) و فردا (23 ژوئن) رعد و برق و گاهی وزش باد شدید در برخی مناطق کشور پیش بینی می شود ، خلیج فارس طی سه روز آینده شدید باشد.

صادق ضیا در مصاحبه با سلام دکتر وی اظهار داشت: طبق تحلیل جدیدترین مدل های هواشناسی ، در طول روز (22 ژوئن) و فردا (23 ژوئن) بعد از ظهر و عصر در برخی از استان های واقع در شمال غربی و ساحل دریای خزر ، شرق هرمزگان و استان های جنوبی سیستان و بلوچستان و رعد و برق ، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. کرمان قوی و ارتفاعات استان های کاسپین و البرز ، تهران و سمنان.

وی ادامه داد: قانون این شرایط با احتمال کمتری در ارتفاعات زاگرس شمالی چندان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا (23 ژوئن) در برخی از استان های واقع در شمال غربی ، سواحل دریای خزر ، ارتفاعات استان های کاسپین ، البرز ، تهران ، سمنان ، کرمان ، رعد و برق و گاهی اوقات با رعد و برق وجود دارد و گفت: وزش باد شدید خواهد بود. روزهای شنبه (24 ژوئن) و یکشنبه (25 ژوئن) در اکثر نقاط کشور انتظار هوای آرام داریم.

به گفته ضیاییان ، بعد از ظهر و عصر دوشنبه (26 ژوئن) در استان های شمالی آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل ، باران شدید ، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی ها و اخطار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در دو روز آینده وزش باد شدید و گرد و غبار در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وجود خواهد داشت. “در بعدازظهر و اوایل فردا (23 ژوئن) با افزایش باد وزش باد در مرز غربی و جنوب غربی کشور ، احتمال وزش باد و گرد و غبار در مرزهای جنوب غربی و غربی کشور غیر منتظره نیست.

وی افزود: فردا (23 ژوئن) ، شنبه (24 ژوئن) و یکشنبه (25 ژوئن) ، منطقه خلیج فارس دشوار خواهد بود.

در پایان ، شیان در مورد هوای تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (23 ژوئن) کمی ابری ، ظهر تا حدودی ابری و گاهی اوقات وزش باد حداکثر 35 درجه سانتیگراد و حداقل 23 درجه سانتیگراد و روز خواهد داشت. شنبه (24 ژوئن). در برخی ساعات وزش باد تا حداکثر 36 و حداقل دمای 24 درجه سانتی گراد صاف خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید