رسانه عمومی

رحیمی: مردم سرمایه خود را از بورس خارج نکنند

دبیر شرکت ها و مواد معدنی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: تغییر در مدیریت بورس و تمایل مجلس و دولت برای راه اندازی بازار سرمایه شرایط بهتری را برای سهامداران ایجاد کند و از مردم بخواهد. سرمایه خود را از بورس اوراق بهادار حذف کنند.

بهزاد رحیمی در گفت وگو با سلام دکتر ، با اشاره به وضعیت بازار سرمایه اظهار داشت: دولت نباید وارد این بازار می شد. از آنجا که روابط اقتصادی در بورس سهام با عرضه و تقاضا تنظیم می شود و سهامداران باید تصمیم بگیرند که چگونه این روابط را تنظیم کنند ، به نظر من ورود دولت به بازار سرمایه اشتباه است.

وی افزود: اگر دولت باید از ابتدا این محصول را چاپ كند ، مردم به بانك ها می روند و مالیات های خود را در بانك واریز می كنند. اگرچه من قصد ندارم دولت را مقصر این شرایط بازار سرمایه بدانم ، اما در هر صورت ، ورود دولت به سوپرماركت عواقبی دارد ، من معتقدم عدم كنترل و عدم كارآیی در این بازار از جمله دلایل این شرایط است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس گفت: متأسفانه سیاست مالی دولت برای این بازار طولانی نیست و چنین شرایطی در بازار سرمایه ایجاد می شود ، اکنون مردم و سهامداران ضرر کرده اند و نگران هستند ؛ با این وجود با تغییر مدیریت سازمان بورس و تمایل به بازنگری در مدیریت این محصول ، امیدواریم با رشد شاخص ها شرایط بهتری را شاهد باشیم.

دبیر انستیتوی مواد معدنی و معدنی مجلس شورای اسلامی گفت: “افرادی که چنین خساراتی را متحمل شده اند ، من به آنها توصیه می کنم که به این نکته توجه نکنند که هرجا جلوی ضرر و زیان گرفته شود ، علاقه است ، بنابراین ، انشاالله رشد شاخص ها و بازگشت به سرمایه گذاری را مشاهده خواهد کرد. “ما باید به این محصول اعتماد کنیم. از آنجا که چاره ای نیست ، من شخصاً معتقدم که قارچ نباید از این بازار خارج شود. زیرا امیدواریم با تغییر کنترلی مانند تمایل قوه مقننه و دولت برای تغییر شرایط ، تجربه بهتری در بازار داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید