اقتصادی

راه‌اندازی سامانه «خدمت» برای ثبت درخواست‌های متقاضیان حوزه مواد و ساخت پیشرفته

برای | پروفایل لیمویی | پیشرفته

سامانه خدمت برای دریافت درخواست‌های متقاضیان حوزه فناوری مواد و ساخت پیشرفته راه‌اندازی شد.

به گزارش سلام دکتر، با راه‌اندازی سامانه خدمت، متقاضیان همکاری با ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی ریاست‌جمهوری می‌توانند تمامی درخواست‌های حمایت از شرکت‌ها و افراد حقیقی مرتبط با حوزه ماموریتی این ستاد را از طریق سامانه خدمت ارسال و پیگیری کنند.

متقاضیان همکاری با ستاد فناوری مواد و ساخت پیشرفته می‌توانند تمامی درخواست‌های خود شامل درخواست حمایت از شرکت‌ها و افراد حقیقی مرتبط با حوزه ماموریتی این ستاد را از طریق سامانه خدمت ارسال کنند و از این خدمات بهره‌مند شوند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، از این پس، متقاضیان می‌توانند علاوه بر مشاهده مواردی نظیر فراخوان‌ها، وام اشتغال‌زایی ( تبصره ۱۸)، درخواست حمایت از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری را در سامانه خدمت ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.