دومین اطلاعیه ناجا برای ضرورت رعایت شئون ماه رمضان

نیروی انتظامی در اعلامیه انطباق اسلامی در ماه پر برکت رمضان تاکید و اعلام کرد:برخی از هموطنان که به دلایل مختلف از جمله سفر و بیماری و … موفقیت درک ماه رمضان و روزه چه بود. از کسانی که انتظار می رود برای حفظ حرمت ماه با ایالات متحده و به مناسبت لیالی قدر و بار آژانس از امام علی (ع) به رعایت حقوق لازم است مردم و فداکاری و از هر گونه تقلب برای روزه خوردن ،

با توجه به در هیئت مدیره! نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای مشتاق نیز به پذیرش ta’qima و اشکال ta’qima و روزه داران و مسلمانان جهان در پیروی از اعمال این ماه با برکت و اقدام به خود مردم است. صبر و خویشتن داری تاکید کرد و گفت: در ماه رمضان امسال نسبت به چند سال گذشته آن را ta’medjatur شیوع راهنمایی در کشور محدوده از اتومبیل و برخی کشورهای دیگر است. بنابراین لازم است هموطنان فهیم و عزیز همانطور که در سال گذشته در حالی که تلاش برای حفظ حقوق شهروندی و بهره مندی از فیوضات و برکت این ماه پرفیض., اصول و استانداردهای بهداشتی در برابر پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری از هدایت به در نظر گرفتن گزارش.

در ادامه توجه شما بخوانید: برخی از قلب مورد نیاز است که به دلایل مختلف از جمله سفر و بیماری و … موفقیت درک ماه رمضان و روزه چه بود. از کسانی که انتظار می رود با توجه به رسیدن لیالی قدر و بار آژانس از امام علی (ع) برای حفظ حرمت ماه با ایالات متحده و در این شب عزیز و رعایت حقوق لازم است مردم و فداکاری و از هر گونه تقلب برای روز های گیاهی (گردشگاهها عمومی و وسایل نقلیه عمومی و شخصی در مکان های عمومی کلاس های پارک و اسکله و غیره.) با انسان دیگر.

پلیس نیز همکاری ma’mezzi دیگر که مربوط در اجرای وظایف واگذار شده ، حفاظت از ارزش ها و دانش … کاهش ناهنجاری های اجتماعی و فساد حفظ حقوق شهروندی و پاسخگویی به مطالبات عمومی در حالی که نظارت مستمر بر فعالیت واحدهای مجاز به ارائه خدمات محدود است به عدم ta’osservanza اخلاق و جنبه های … برخورد با برخی از افراد جمع آوری شده مانند استفاده به روزه خواری و برهنگی و … در دستور کار است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه شما به عنوان خوانده شده: فعالیت مراکز پذیرایی با رعایت اصول بهداشتی و پنهان-محل در زمان روزه داری (از خورشید تا مغرب) ، تنها برای تامین مواد غذایی سرد و در مجاز است و مسئولیت رعایت مصوبات ستاد ملی برای مقابله با ارشاد و دیگر اشیاء ابلاغی با صاحبان و اپراتورهای اماکن عمومی و اخبار است و در صورت هر گونه تخلف از مفاد این شرایط و نقض قانون رسیدگی خواهد شد.

نیروی انتظامی در پایان ضمن آرزوی خوب بودن به قلب تمام قلب شهروندان و صاحبان و گردانندگان اماکن عمومی و درجه که نسبت به رعایت اصول اسلامی و بهداشت فردی و اجتماعی (یک و همکاری لازم را با پلیس و دیگر مقامات به عمل به یک دیگر. با تشکر و قدردانی از آن.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل