رسانه عمومی

دستورالعمل رعایت فاصله فیزیکی در دوران شیوع کرونا

در رهنمودها ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده چگونگی حفظ فاصله اجتماعی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس جدید را مشخص می کند.

به گزارش سلام دکتر ، شیوع سریع بیماری Covid-19 بیشتر ناشی از نحوه انتقال کروناویروس جدید است. انتقال زمانی اتفاق می افتد که فرد سالم با ترشحات تنفسی فرد مبتلا در تماس نزدیک باشد. ذرات تنفسی که چند ساعت در هوا باقی می مانند می توانند بر فرد سالم تأثیر بگذارند.

ترشحات تنفسی فرد مبتلا به کورو ویروس از طریق دهان ، بینی و ریه های افراد نزدیک به آنها جذب می شود. به همین دلیل توصیه می شود در مواقع عمومی از ماسک استفاده کنید. همچنین ، نظارت بر فاصله اجتماعی زمانی موثر است که افراد از ماسک هایی بر روی صورت خود داشته باشند و به صورت آنها لمس نشوند.

همچنین استفاده از ماسک و سایر تجهیزات محافظتی مانند تفنگ نمی تواند باعث کاهش عفونت شود. کاهش بیماری مستلزم آن است که همه اعضای جامعه برای مسافت اجتماعی یا فاصله جسمی از دستورالعمل پیروی کنند.

به گفته روزنامه پزشکی ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده موارد زیر را برای حفظ مسافت اجتماعی توصیه کرده اند:

از حمل و نقل ایمن استفاده کنید

به افراد توصیه می شود در صورت امکان از حمل و نقل هایی استفاده کنند که نیازی به تماس مستقیم با دیگران نداشته باشد. پیاده روی ، دوچرخه سواری و رانندگی برخی از گزینه ها هستند. اگر با یکی از اعضای خانواده یا دوست خود در یک ماشین شخصی هستید ، بهتر است فاصله لازم را حفظ کنید. پنجره اتومبیل را پایین آورده و تهویه هوا را در وضعیت غیر چرخشی قرار دهید تا تهویه مطبوع خودرو بهبود یابد.

اگر مجبور هستید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید ، سعی کنید فاصله را با سایر مسافران حفظ کنید. همچنین سعی کنید از تماس با دسته ها در چندین مخاطب جلوگیری کنید. دست های خود را بلافاصله پس از بیرون آمدن از ماشین تمیز کنید. همچنین در صورت کمترین میزان ترافیک استفاده از وسایل نقلیه عمومی در ساعات نور روز بهتر است.

هنگام حضور در اماکن عمومی مراقب باشید

در صورت لزوم ، خانه را ترک کنید تا اصول خرید را خریداری کنید. تماشای افراد دیگر در حالی که در فروشگاه هستید. قبل از لمس کردن سطحی که بسیاری از افراد با آنها در تماس هستند از ضد عفونی کننده استفاده کنید.

مخلوط کردن به روشی جدید

با استفاده از فن آوری های جدید و جلوگیری از ارتباط چهره به چهره ، رابطه خود را با دوستان و خانواده حفظ کنید. از شرکت در جشن ها و اجتماعات در جایی که فاصله جسمی امکان پذیر نیست خودداری کنید.

نیاز به در نظر گرفتن فاصله بدنی هنگام ورزش

اگر در خارج از منزل برای پیاده روی ، دویدن و دوچرخه سواری در خانه هستید ، بهتر است فاصله فیزیکی با سایر افراد داشته باشید. همچنین اگر در این باشگاه حضور دارید ، بهتر است ابتدا قوانین اعمال شده در این باشگاه را مرور کنید و ببینید که چند نفر در این باشگاه حضور دارند. کاهش فعالیت های گروهی در باشگاه. به یاد داشته باشید که از نزدیک شدن به افراد داخل خودداری کنید.

وقتی اعضای خانواده Covid-19 را دریافت می کنند ، از توصیه های بهداشتی مراقب باشید

اگر یکی از اعضای خانواده مبتلا به بیماری Covid 19 باشد ، خانه باید به خوبی تهویه شود. پنجره ها را باز کنید و فن را روشن کنید. پاکسازی مکرر در خدمات درمانی نیز اهمیت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید