رسانه عمومی

در حادثه معدن گیلانغرب چه گذشت

سلام دکتر / کرمانشاه مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه در تشریح جزئیات حادثه معدن گیلانگارپ توضیح داد و گفت: “دو نفر از مصدومان با هلیکوپتر در وضعیت بحرانی به بیمارستان کرمانشاه منتقل شدند.”

جلیل پالایی در مصاحبه با سلام دکتر ، با اشاره به حادثه رخ داده در معدن گیلانگارپ در روستای سیرتان در بخش مرکزی این شهر ، اظهار داشت: این تصادف حوالی ساعت 1 بعد از ظهر ، جمعه 4 تیرماه رخ داده است.

وی ادامه داد: در این حادثه که یا سقوط مین یا انفجار گاز بوده است (احتمالاً) در این سانحه هفت کارگر و کارگر زخمی شدند و نیروهای هلال احمر آنها را با تمام تجهیزات و امکانات از جمله آمبولانس مجهز به دستگاه اکسیژن نجات دادند. آنها به محل کار آمدند ، اما متأسفانه یکی از آنها در جریان این سانحه جان باخت.

مدیرکل ستاد بحران کرمانشاه با اشاره به انتقال 6 زخمی دیگر به بیمارستان های شیرین و گیلانگارپ گفت: متاسفانه گزارش شده که وضعیت دو نفر از این افراد جدی است.

بالایی به دستور فرمانداری مبنی بر انتقال این دو نفر به بیمارستان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: یکی از مجروحان با هلیکوپتر از هلال احمر از کاخ شیرین به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و دیگری با هلیکوپتر از بیمارستان گیلانگارپ به بیمارستان 520 کرمانشاه منتقل شد. مجروحان به بیمارستانهای شیرین و گیلان غربی منتقل شدند.

وی اظهار داشت: این تصادف در کمترین زمان مدیریت شد و همه دستگاههای ذیربط در حال کار بودند.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از دلایل تصادف رخ داده در این معدن توسط رئیس سازمان کرمانشاه سمات ، معاون مدیر معادن و تیمی از متخصصان اعزام شده به منطقه خبر داد و افزود: این تصادف به دلیل نشت مین یا گاز رخ داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید