رسانه عمومی

درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از ویدیوهای کوتاه در فیس بوک

فیس بوک به سازندگان محتوا در بستر خود اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات از فیلم های کوتاه درآمد کسب کنند.

به گزارش سلام دکتر ، فیس بوک این خبر را در یک وبلاگ اعلام کرد و اهداف خود را برای کمک به تولیدکنندگان محتوا در کسب درآمد توضیح داد. این تلاش در حالی صورت می گیرد که رقبای کوچک فیس بوک سعی در جلب افراد محبوب رسانه ها دارند.

اسنپ ​​چت ، صاحب اسنپ چت ، به سازندگان محتوا که فیلم های کوتاه ویروسی را در SnapChat Spotlight روزانه 1 میلیون دلار می پردازند ، پرداخت کرده است. توییتر اخیراً همچنین از راه اندازی سرویسی به نام “Super Follow” خبر داده است که به کاربران امکان می دهد از طرفداران خود برای محتوای اختصاصی پول بگیرند.

فیس بوک می گوید سازندگان محتوا اکنون می توانند ویدیوهایی را پخش کنند که کمتر از یک دقیقه بیشتر از سه دقیقه قبلی باشد.

فیس بوک همچنین یک کمپین آزمایشی راه اندازی می کند که به نظر می رسد مانند برچسبی است که سازندگان محتوا می توانند در داستان های فیس بوک خود برای کسب درآمد استفاده کنند.

اکنون بیشتر محتواسازان می توانند از طریق ویدئو از طریق فیس بوک به کسب درآمد بپردازند ، این فقط در صورت دعوت امکان پذیر است.

به گفته رویترز ، این غول شبکه اجتماعی اعلام کرد 7 میلیون دلار به صورت رایگان در Facebook Stars هزینه خواهد کرد که کاربران می توانند به عنوان پاداش به سازندگان محتوا در Facebook Live پرداخت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید