رسانه عمومی

داستان یک عکس/لحظه بازپس‌گیری شهر موصل از داعش

در این قسمت ، “عکسهای غمگین” Hispan TV با یک فیلم ضبط شده از بازسازی عراق در موصل توسط تروریستهای داعش همکاری کرد.

به گزارش سلام دکتر ، برنامه “عکس های تکان دهنده” از کیانوش الطافی که یکی از طولانی ترین عکس های تاریخ هر حادثه را بررسی می کند ، در این قسمت تصویری از بازسازی عراق در موصل توسط تروریست های داعش توسط ایور پرکت ارائه می دهد. ، نقاش ایرلندی از بین رفته است.

شهر موصل در عراق یکی از اصلی ترین شهرها و پایگاه های تحت کنترل نیروهای داعش است و آزادسازی آن ضربه بزرگی به این گروه تروریستی است. در طی این عملیات ، ایور پریکت توانست وقایع بی نظیر پیروزی ارتش عراق بر تکفیری های داعش را به تصویر بکشد و توجه بین المللی را به عراق جلب کند.

در این برنامه جنایات تروریست های داعش در عراق و سوریه و همچنین مخالفت مردمی دو کشور علیه این گروه تروریستی برجسته شده است.

ایو پرکت ، که از این پروژه عکس گرفته است ، گفت: “هیچ راهی برای پوشش دادن به پروژه موصل به جز نمایش مردم محلی وجود ندارد.” حتی وقتی جنگ در جریان بود ، می توانستیم افراد گرفتار در آن را ببینیم و راهی برای فرار وجود نداشت. “

وی توضیح داد: “جنگ در موصل اولین و مهمترین نبرد در منطقه خواهد بود.” جنگی برای دفاع در برابر داعش. تلاش های زیادی برای این کار انجام شده و جان بسیاری از مردم در معرض خطر است. نبرد موصل اولین عملیات پس گرفتن یک شهر بود. “این تلاشی عالی بود و البته بدترین شهری که تاکنون دیده ام.”

زمان تصرف موصل از داعش

“عکس های غمگین” برنامه ای از برنامه Press TV است که به معنای مخاطبان تلویزیون اسپانیایی تلویزیون اسپانیایی است. این برنامه جمعه 25 جولای ساعت 4:00 به وقت تهران منتشر می شود و در همان روز ساعت 11:20 صبح ، شنبه ساعت 10:30 PM ، 21:30 ، دوشنبه Sundee ساعت 5 تکرار می شود : 30 عصر ، و دوشنبه ساعت 13:30 آنتن تلویزیون اسپانیایی از بین رفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید