اقتصادی

داخلی مغازه دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه

طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک

لباس تاثیر زیادی در افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر دارد از این رو بهتر است علاوه بر با کیفیت بودن لباس ها به طراحی داخلی دکوراسیون فروشگاه پوشاک اهمیت زیادی بدهید و فضایی بی نظیر را در مغازه خود ایجاد نمایید.

 دیزاین داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی ویترین مغازه لباس از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید تعداد مشتریان تان افزایش پیدا کنند بهتر است در هنگام دیزاین ویترین مغازه حساسیت و خلاقیت لازم را به خرج دهید.

توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه حائز اهمیت می باشد و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید که مشتریان با دیدن آن ها نیاز شدید به خرید لباس را برای خود احساس کنند.

برای جذب مشتریان بیشتر در بوتیک لباس می توانید تعدادی از لباس های شیک و زیبا را از دیوارها آویزان کنید و بقیه مدل ها را در قفسه ها بچینید همچنین اگر فضای مغازه تان بزرگ است می توانید طرح و رنگ لباس ها را به کمک مانکن به مشتریان نشان دهید.

در طراحی طلافروشی فضای فروشگاه های بزرگ اغلب از آویز لباس در مرکز مغازه استفاده می شود و همه لباس ها روی آویز قرار داده می شوند که با این کار فضای مغازه همیشه مرتب و تمیز به نظر می رسد و مشتری می تواند به راحتی لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر فروشگاه لباس شما مردانه می باشد بهتر است از دکوراسیون های کلاسیک و رنگ های متمایل به تیره برای طراحی دکوراسیون آن استفاده نمایید که این تکنیک برای مغازه های لباس مجلسی و رسمی و اسپرت مناسب و کاربردی است.

بر خلاف فروشگاه های لباس مردانه برای بوتیک زنانه بهتر از رنگ های شاد و روشن استفاده نمایید تا فضای فروشگاه دلباز به نظر برسد. توجه داشته باشید که چیدمان و طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک زنانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر مغازه شما دارای طراحی مناسبی نباشد ممکن است مشتریان تان از خرید خود صرف نظر نمایند و به مغازه دیگری رجوع کنند بنابراین تا می توانید در هنگام دیزاین زنانه خلاقیت لازم را به خرج دهید.

برای طراحی دکوراسیون فروشگاه پوشاک بچه گانه نیز بهتر است از رنگ های تیره استفاده نکنید و رنگ هایی نظیر سبز و قرمز و آبی و زرد و … برای طراحی داخلی این مغازه ها مناسب تر می باشند و اگر شما توانایی استفاده از رنگ های ذکر شده را برای پوشش دیوارهای فروشگاه ندارید می توانید از آن ها در المان و اشیاء دیگر مغازه خود استفاده نمایید.

در زمان چیدن لباس ها در فضای فروشگاه لباس بچه گانه بهتر است تصور کنید که در حال ساخت یک فروشگاه اسباب بازی می باشد و اوج خلاقیت خود را در این زمینه به نمایش بگذارید. از اهمیت مانکن های بچه گانه در فضای فروشگاه لباس هرگز غافل نشوید و از آن ها نهایت استفاده را در فضای مغازه ببرید.

دکور مغازه پوشاک زنانه | دکور مغازه پوشاک زنانه ارزان | دکور مغازه پوشاک کوچک

در طراحی هرگز همه فضای مغازه را با مانکن ها و لباس ها پر نکنید و دکوراسیون مغازه را به گونه ای طراحی نمایید که مشتریان به راحتی بتوانند در فضای آن راه بروند و به جستجوی لباس مورد علاقه خود بپردازند.

طراحی نورپردازی فروشگاه لباس

طراحی دکوراسیون صرافی:تاثیر نورپردازی بر دکوراسیون فروشگاه پوشاک را نمی توان نادیده گرفت بنابراین بهتر است اطراف لباس ها را به کمک نورپردازی مناسب و کاربردی به صورت زیباتر نشان دهید.

توجه داشته باشید که نورپردازی همه قسمت های دیوار مغازه باعث می شود تا فضای مغازه جذاب تر به نظر برسد و علاوه بر این مشتریان بیشتری جذب طراحی داخلی مغازه شوند.

اگر فروشگاه لباس شما کوچک می باشد بهتر است فضای مغازه را به اندازه کافی به کمک نورپردازی کاربردی و مناسبی روشن کنید تا بزرگ و دلبازتر به نظر برسد همچنین در گوشه های مختلف مغازه می توانید برای ایجاد فضایی آرامش بخش و بی نظیر از نورپردازی مخفی استفاده نمایید.

چرا طراحی دکوراسیون فروشگاه و مغازه یا بوتیک پوشاک خیلی مهم است ؟

همه‌ی ما وقتی داخل مغازه یا فروشگاه می‌شویم اولین چیزی که نظرمان را جلب میکند دکوراسیون آن مغازه یا فروشگاه یا بوتیک است .
تقریبا شلوغ‌ترین فروشگاه‌ها مربوط به فروشگاه پوشاک است زیرا خرید پوشاک در هر موقع از سال ضروری و به یک کالای همیشگی تبدیل شده است.
همانطور که در رستوران علاوه بر کیفیت غذا، دکوراسیون رستوران روی مشتریان تاثیر میگذارد، در فروشگاه پوشاک هم علاوه بر کیفیت و قیمت پوشاک و کالا دکوراسیون فروشگاه هم روی مشتریان موثر است.
با توجه به اینکه هر کس که وارد فروشگاه می‌شود به دکوراسیون آن توجه میکند باید دکوراسیون را طوری بچینید که اگر کسی قصد خرید هم نداشته باشد با دیدن کلاس های یا کفش ها یا… جذب شوند.

در طراحی دکوراسیون فروشگاه به چه نکاتی باید توجه کنید؟

سعی کنید کالا را طوری در مغازه بچینید که در همان اول مشتری احساس کند به آن نیاز دارد. علاوه بر چیدن کالا به درستی، نورپردازی هم نقش موثری در جذب مشتری دارد؛ شما میتوانید با یک نورپردازی عالی و زیبا بر روی لباس ها هم لباس ها را به خوبی نشان دهید و هم فروشگاهتان زیباتر می‌شود و همچنین به نورپردازی روی دیوارها و ویترین مغازه نیز توجه کنید.

نورپردازی در طراحی دکوراسیون فروشگاه چقدر مهم است؟

توجه داشته باشید قبل از ورود به فروشگاه اولین چیزی که مشتری را جذب میکند جنس‌ها و نورپردازی روی ویترین است پس به ویترین اهمیت دهید و هر از چند گاهی جنس های ویترین خود را تغییر دهید و بهترین و زیباترین کالای خود را در ویترین قرار دهید و به آراستگی آن توجه کنید.

در مغازه های کوچک از نورپردازی روشن استفاده کنید تا مغازه‌تان بزرگ بنظر برسد.

طراحی ویترین فروشگاه در طراحی دکوراسیون مغازه یا بوتیک چقدر اهمیت دارد؟

همچنین نشان دادن ویترین مغازه با استفاده کردن از المان هایی مثل نخ و سوزن و یا قیچی بطور غیر مستقیم مفهوم مورد نظر را انتقال می دهد. همچنین میتوانید ویترین مغازه را شبیه سازی کنید مثلا شبیه سازی یک خانه و خلاصه اینکه برای ویترین یک فضا را طراحی کنید.

داشتن یک کف پوش مناسب در طراحی دکوراسیون مغازه یا بوتیک چقدر اهمیت دارد؟

شما با داشتن یک کف پوش مناسب میتوانید هم به زیبایی فروشگاه خود قوت بخشید و هم اینکه مشتری میتواند از راه رفتن در فروشگاه شما لذت ببرد. مخصوصا اگر کالا فروشی شما کفش باشد کف پوش میتواند روی خرید مشتریان شما تاثیر بگذارد زیرا وقتی که کفش را میپوشند و خود را روی آیینه میبینند کف پوش باعث میشود زیباتر بنظر بیاد.

چیدمان کالا یا جنس شما در طراحی دکوراسیون مغازه یا بوتیک چقدر اهمیت دارد؟

شما باید به طبقه بندی کالای تان اهمیت دهید، مثلا نباید شلوار و لباس را با هم در یک قفسه و یک طبقه بگذارید، برای هر محصول مکان و قفسه و جای مشخصی را تعیین کنید تا هم به زیبایی و آراستگی فروشگاه کمک کند و اینکه مشتری دچار سردرگمی نشود.

رنگ‌بندی فروشگاه یا مغازه شما در موقع طراحی دکوراسیون مغازه یا بوتیک چقدر اهمیت دارد؟

به رنگ بندی فروشگاه تان اهمیت دهید، قسمت های مغازه را طوری رنگ بندی کنید که در مقابل نور آفتاب جلوه ای خاص به مغازه ببخشد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک

مغازه را زیاد شلوغ نکنید:وقتی که مغازه کوچک شما بیش از حد شلوغ باشد به مشتری احساس خوبی دست نمی‌دهد و کوچکی مغازه شما بیشتر به چشم مشتری می‌خورد.
محلی برای نشستن و استراحت:شما میتوانید در داخل مغازه خود محلی برای نشستن و استراحت را انتخاب کنید که در صورت خستگی مشتری یا اگر منتظر کسی است بتواند از آن استفاده کند.
به سن مشتریان اهمیت دهید:مثلا برای فروشگاه لباس بچگانه نباید از نورپردازی تیره استفاده کنید و برای لباس یا محصولات مردانه بهتر است از دکوراسیونی با نورپردازی کلاسیک و تقریبا تیره استفاده کنید و این نوع نورپردازی برای مغازه های لباس مجلسی و رسمی و اسپرت مناسب است، برخلاف فروشگاه های لباس مردانه برای لباس و محصولات زنانه بهتر است از رنگ ها و نورپردازی روشن و شاده استفاده کنید تا فضای فروشگاه دلباز به نظر برسد.
کالا های خورده ریز هم بگذارید: مثلا کسی که میخواهد کفش بخرد قطعا دمپایی تبی یا جوراب نیز نیاز دارد و میتوانید در کنار کفش جوراب یا دمپایی نیز در محصولات فروشی خود قرار دهید.
علاوه بر داشتن کالای با کیفیت و زیبا دکوراسیون مغازه نیز در فروش و محبوببیت شما موثر است، دقت داشته باشید که مشتری قبل از اینکه وارد مغازه شود به ویترین مغازه نگاه میکند و نورپردازی مغازه مشتری را جذب میکند، این را هم توجه داشته باشید که خود را جای مشتری قرار دهید آیا حاظر