رسانه عمومی

خبرنگار ایرنا درگذشت – سلام دکتر

داریوش غفاری خبرنگار ایرنا درگذشت. پیکر وی فردا در بهشت ​​زهرا تشییع می شود.

به گزارش سلام دکتر ، مدیر ایرنا درگذشت داریوش غفاری ، پزشک و روزنامه نگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را تسلیت گفت و تأکید کرد: از دست دادن این روزنامه نگار قدرتمند ضرر بزرگی برای ایرنا است.

محمدرضا نوروزپور در این پیام که امروز (پنجشنبه ، هشتم تیرماه) منتشر شد ، افزود: خبر درگذشت کارمند ، فعال و همکار افتخاری “داریوش غفاری” درد و تأثیر زیادی بر من و همکارانم گذاشت.

وی گفت: مرحوم غفاری یکی از بانفوذترین و فعالترین روزنامه نگاران ، نویسندگان و مجریان ایرنا بود که فعالیتهای روزنامه نگاری خود را تا آخرین روزهای زندگی حتی سرطان بزرگ خود ادامه داد.

وی تأکید کرد: بدون شک از دست دادن این روزنامه نگار مقتدر ضرر بزرگی برای ایرنا است.

نوروزپور با تسلیت به خانواده مرحوم داریوش غفاری ، به ویژه همسر و فرزندان وی و به کلیه اعضای خبرگزاری جمهوری اسلامی ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای آن مرحوم صبر و سلامتی خواست.

داریوش غفاری ، روزنامه نگار سابق و دبیر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و فعال روزنامه نگاری در کشور ، صبح پنجشنبه پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

وی که یک جانباز هشت ساله دفاع ناب است ، برای نزدیک به سه سال در اخبار بوده است ، از جمله به عنوان وکیل و وکیل دولتی ، دبیر یک حزب سیاسی ، رئیس دفتر ایرنا در کوالالامپور (مالزی) و رئیس ایرنا دفتر مرکزی در شهرها. قم و البرز. نیشهر در غرب مازندران فعالیت می کند.

غفاری در دسامبر سال 1981 متولد شد و فوق لیسانس مدیریت عمومی داشت ، اما قبل از جشن 50 سالگی در کنار خانواده و دوستان در بیمارستان شریعتی تهران درگذشت.

پیکر داریوش غفاری ساعت 10 صبح فردا (جمعه ، 9 تیر) در بهشت ​​زهرا تشییع می شود.

خبرگزاری دانشجویان ایران (سلام دکتر) همچنین درگذشت داریوش غفاری خبرنگار ایرنا را به خانواده وی و همچنین رئیس جمهور و اعضای خبرگزاری ایرنا تسلیت گفت و برای آن مرحوم از خداوند متعال مسالت کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید