رسانه عمومی

حمید لولایی به «چهل تیکه» می‌رود

برنامه چهل تکه این هفته میزبان حمید لولایی و پوراندخت مهیمن از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان خواهد بود.

به گزارش سلام دکتر، برنامه چهل تکه این هفته میزبان حمید لولایی و پوراندخت مهیمان از بازیگران مطرح عرصه سینما و تلویزیون و مهدی فنونی زاده از ملی پوشان کشورمان است.

قسمت پنجم «چهل چیز» به تهیه کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی از سه شنبه 28 دی ماه پوراندخت مهیمن بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را دنبال می کند.

این برنامه تلویزیونی که به نوستالژی و ثبت خاطرات چهره های سرشناس کشور می پردازد، پنجشنبه 29 دی ماه میزبان مهدی فنونی زاده از فوتبالیست های مطرح کشورمان خواهد بود. فنونی زاده از خاطراتش از استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید. او در کارنامه خود با استقلال تهران قهرمان جام باشگاه های آسیا شد.

مهدی فنونی زاده در این برنامه به بیان خاطراتی از دوران مختلف زندگی خود می پردازد.

محمدرضا علیمردانی مجری «چهل تیکه» در برنامه این هفته پنج شنبه و جمعه 29 دی ماه از حمید لولایی سینماگر و مجری تلویزیون می شنود.

حمید لولایی در این برنامه از خاطره زندگی رضا ژیان و حضور او در نمایشش می گوید. لولایی همچنین درباره همکاری خود با سیاوش طهمورث و بهرام ابراهیمی صحبت کرد.

هنرمند کشورمان در «چهل چیز» خاطرات گذشته و حال را به نمایش می گذارد.

«چهل چیز» با بازی الهام حاتمی و کارگردان سه شنبه، پنجشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می شود. همچنین هر تمرین برنامه روز بعد در ساعت های 2 بامداد، 8 صبح و 14 پخش می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید