رسانه عمومی

حمایت وزارت ارشاد از تولیدات ادبی دفاع مقدس

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با جمعی از ناشران دفاع مقدس گفت: این وزارتخانه در افزایش تولیدات ادبی در حوزه دفاع مقدس همکاری با ناشران دفاع مقدس را دارد و از تولیدات ادبی این حوزه حمایت از صددرصدی می کند.

به گزارش سلام دکتر و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب بیان کرد: این همکاری و مشارکت در صورت نیاز می توان ستادی در این زمینه نیز تشکیل داد تا برنامه ریزی، مطالب مقام معظم رهبری. . . . .

او با بیان این‌که در حوزه دفاع مقدس روی زمین‌مانده بسیاری وجود دارد، ض:

. . . . . . . . . . هماکنون در مرکز اسناد انقلاب اسلامی، نزدیک به 60 جلد اسناد نیروی زمینی ارتش منتشر شده است، همچنین تعداد نیروهای ارتش ارتش در ماههای اول جنگ بینظیر است که می تواند در این زمینه شکلگیری بینظیری را بسازد.

او با تاکید بر این رنجی که پدران و مادران شهدا برای سربازان فرزندانشان به جبهه کشیده اند، باید ثبت شود، اظهار کرد: هماکنون 33 سال از جنگ میگذرد و نسلی که درگیر جنگ بوده است بالای 60 سال سن دارند، از سوی دیگر بر اساس آماری که . . . . .

اسماعیلی با اشاره به لزوم اختصاص دودرصد بودجه به امور فرهنگی، بیان کرد: در بودجه امسال، دستگاه های اجرایی و دولتی مجاز شدند دودرصد از بودجه خود را در حوزه های فرهنگی، سینمایی و ناشران هزینه کنند. .نابراین در این زمینه می‌توان برنامه‌ریزی کرد که به عنوان مثال، اثر شاخص دفاع مقدس، ترجمه شود.

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه در حوزه افزایش آثار مقدس باید کار قوی، متقن و باکیفیت انجام دهد، تاکید کرد: در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه گونه آمادگی دارد و اگر توانایی ناشر 100 برابر باشد. فیترفیت در این وزارتخانه هم 100 برابر می شود اما ناشر باید برنامه دقیق سه چهارساله را ارائه دهند.

. . . . . پیمچنین پیوست رسانه‌های قدرتمندی در این زمینه باید گنجانده شود. انقلاب اسلامي با پيامهاي جهاني و انساني در دنيا است و دشمنان هر طور كه ​​بخواهند ايرانهراسي و اسلامهراسي را مي دهند، پس هر چقدر هم كه باشند، ما هم بايد به غرب عمل كنيم و بكنيم.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه مجمع ناشران دفاع مقدس را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میدانیم، افزود: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناشران دفاع مقدس را پشتیبانی می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید