رسانه عمومی

حمایت‌ از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه نخبگان شاهد و ایثارگر

دومین رویداد ملی آغازین طلاب و دانش پژوهان روز سه شنبه 28 دی ماه در تالار سوره حوزه هنری تهران به همت حوزه دانش آموزی و شاهد و با همکاری معاونت فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. و مهندسی. .

به گزارش سلام دکتر، دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: . برای این شروع مهم است.» می بینند. همه کشورها به ویژه کشورهای در حال توسعه نیاز به استفاده از استارت برای کار دارند و از این طریق می توانند مشکلات کاری خود را تا حدودی حل کنند. نخبگانی که با توانایی ها و آموزه های خود وارد عرصه آغازین می شوند، هدفشان ثروت اندوزی نیست، بلکه دغدغه رفع مشکلات ملی و رفع نیازهای اساسی جامعه را دارند.

عباسپور گفت: معاون بهداشتی و درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران از ابتکار عمل در حوزه بهداشت و درمان استقبال کردند و با تخصص خود از کشور محافظت کردند. حدود 3.5 میلیون نفر از بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات دریافت می کنند و در این مدت به یک میلیون و 700 هزار نفر به طور مستقیم خدمات درمانی ارائه می شود و روزانه بیش از 55 هزار جانباز و خانواده هایشان خدمات درمانی دریافت می کنند.

معاون بهداشتی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: لازم است در حوزه های «ارتقای سلامت»، تسهیل خدمات و آموزش «و همچنین کاهش هزینه های درمان» ابتکار عمل شود. پزشکان خاورمیانه در کشور ما بیمارانی هستند که از کشورهای مختلف برای درمان به ایران سفر می کنند زیرا توانمندی های ویژه متخصصان ما را دیده اند.تجهیزات پزشکی، تجهیزات پزشکی باکیفیت باید برای مردم به خصوص بیماران استفاده شود.

عادل مهری مدیر کل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر نیز در این مراسم با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران از کار خلاقانه استارت آپ های مادی و معنوی حمایت می کند، گفت: این بنیاد از فعالیت های خلاقانه استارت آپ های مادی و معنوی حمایت می کند. در سطح محلی نیز با حوزه های علم و فناوری دانشگاه ها، مؤسسات توسعه ای و شرکت های مرتبط در این زمینه ارتباط برقرار کرده ایم.

مدیرکل دفتر دانشجویی و شاهد و گروه های ارشد می افزاید: حمایت مالی صرف نخواهد بود و علاوه بر آن، حمایت اولیه در معرفی پروژه ها و صاحبان پروژه ها به شرکت های عمرانی، دانشگاه ها و حتی برنامه های اقتصادی شهید است. و بنیاد امور ایثارگران.» تعهد خود را اعلام کرده اند.
مهری همچنین با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه تفاهم‌نامه‌های امضا شده با برخی شرکت‌های ملی برای حمایت از شرکت‌ها و پروژه‌های فناوری‌محور، گفت: یکی از موضوعات مهمی که رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران در ایجاد کار و در معرض دید قرار داده است. از این عاشقان.” ترویج ایده های پروژه به ذهن.

دومین رویداد ملی «اثبات و جانبازان» شامل موضوعاتی چون فرهنگ، اطلاعات و ادبیات در قالب نرم افزار، نرم افزار و بازی، برنامه های آموزشی، مدیریت سازمانی، سلامت، مراقبت های سالمندی و مسائل قدیمی، رستگاری، سفر است. و هتل، بانک و بیمه، کشاورزی و دامپروری، خدمات و مسکن برگزار شد.

در ادامه این رویداد تیم های حاضر طرح ها و ایده ها و طرح های جالبی را ارائه می دهند که مورد نقد و بررسی داوران قرار گرفته است و در نهایت بهترین طرح ها با نمایش و برنده شدن به افتخار ساخته می شوند. تینا اکبرزاده برای «جوهر گل»، حسین باباجانیان بیشه برای الگوریتم پایش سلامت سازه پل، کاوه دارابی برای پروژه «بازیافت مواد معدنی چاه»، محمد طاهر خطی دیز آبادی برای «لباس آب درمانی»، محمدرضا لقمانی برای «سیداداده فیه مصنوعی» برای پروژه «قند»، حسین بهبود برای پروژه «سلامت اولتراسونیک» و مهدی رحیمی ابوخیلی برای پروژه «کپسول کود» انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید