رسانه عمومی

جریمه تعلیق جریمه برای دو جرم

با شیوع ویروس تاج ، پلیس از جریمه نقلیه برای وسایل نقلیه بدون معاینه فنی چشم پوشی و مجوزهای منقضی شده است. نظر در طی چند روز منقضی می شود.

به گزارش سلام دکتر ، در اواخر ماه مارس سال گذشته ، شیوع بیماری کرونوی ویروس در کشور نگرانی های عمومی و رسمی زیادی را به دنبال داشت که برخی از آنها نگران کننده و برخی نیز تا حد زیادی برداشته شده است ، اما در آن روزها مسئولان مجبور بودند موافقت خود را برای قطع زنجیره انتقال کرونا اعلام کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری اقداماتی از جمله تعطیلی مراکز شمارش ، تعطیل دوره های آموزش رانندگی و غیره را انجام داده است. همچنین با مراجعه به دفاتر پلیس +10 می توان خودرو را تمیز کرد و مقرر شد خودروهای بدون معاینه فنی و رانندگانی که مجوز رانندگی خود را منقضی شده اند ، تا 6 اردیبهشت جریمه نشوند.

سردار سید کمال هادیانفر ، رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: “با توجه به اقدامات انجام شده ، آن دسته از وسایل نقلیه که معاینه فنی آنها به اتمام رسیده است تا 6 اردیبهشت قادر به تردد بدون جریمه هستند تا رانندگان بتوانند معاینه فنی را دریافت کنند تا در روزهای آینده به مشتری مراجعه کنند.” همچنین رانندگانی که مجوزهای آنها تمام شده است باید تا پایان 15 مه تمدید کنند و مجوزهای خود را تمدید کنند و در این مدت جریمه نمی شوند. “

با گذشت زمان ، تعداد مبتلایان به تاج در کشور ، مراکز شماره و آموزشگاه های رانندگی شروع به بهبود کرد ، به شرط آنکه پروتکل های بهداشتی رعایت شود ، اما پلیس همچنان به دو مورد تخلف از جمله معاینه فنی و گواهینامه های منقضی شده احکام داد. با این حال ، این تصمیم در کمتر از سه روز نهایی خواهد شد و رانندگان باید در مدت زمان باقی مانده به آنها اطلاع داده شوند تا در این زمینه با مشکل روبرو نشوند.

بنابراین ، رانندگانی که مجوز رانندگی را منقضی شده اند باید در اسرع وقت برای تمدید گواهینامه رانندگی خود به دفاتر پلیس + 10 مراجعه کنند. همچنین وسایل نقلیه فاقد معاینه فنی موظفند از مراکز مجاز ستاد معاینه فنی تحت معاینه فنی قرار بگیرند ، در غیر این صورت از 6 مه به بعد جریمه می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید