رسانه عمومی

جایزه جهانی وومکس امسال به خواننده کُرد رسید

آینور دوغان خواننده و خواننده کرد ترک به عنوان برنده جایزه هنرمند سال جشنواره بین المللی موسیقی Womax نامزد شد.

به گزارش سلام دکتر، داوران جایزه جهانی موسیقی Womex این جایزه را برای دریافت جایزه نوازنده 2021 برای حمایت از آهنگ‌های کردی و ترانه‌های علوی توسط «آینور دوغان» در برابر کسانی که می‌خواهند جلوی آنها را بگیرند، مناسب تشخیص دادند.

آینور بازیگر نقش باغلاما علاوه بر موسیقی، آثار خود را بر اساس موسیقی محلی کردی گردآوری کرد و در سال 2012 به آمستردام هلند رفت.

Womax (نمایش جهانی موسیقی)، یک پروژه جهانی برای حمایت و توسعه موسیقی ملی، امسال از 27 تا 31 اکتبر (5 تا 9 نوامبر) در پورتو، پرتغال و با بسیاری رویدادهای دیگر از موسیقی تا فیلم برگزار می شود. و نمایشگاه بود.

امسال همایش «آتن» با حضور هنرمندانی از ایران، فلسطین و فرانسه و همایش «امیر امیری» با حضور هنرمندانی از ایران، سوریه، اردن و کانادا برگزار شد.

این هنرمند کرد امسال برنده جایزه جهانی Womax شد

جایزه Womax که به عنوان جایزه جشنواره جهانی موسیقی شناخته می شود، در سال 1999 تاسیس شد. این جایزه از ابتدا برای تجلیل و تجلیل از بزرگترین هنرمندان جهان، به رسمیت شناختن کیفیت موسیقی، اهمیت اجتماعی، موفقیت تجاری و نفوذ سیاسی او تأسیس شده است. ، و حرفه موفق او. هر سال در ماه اکتبر، همزمان با رویداد Womex (جوایز موسیقی جهانی)، به فردی که شایسته این عنوان در جهان باشد، جایزه تعلق می گیرد. از سال 2008، جایزه Womax به هنرمندان برای برتری حرفه ای آنها اعطا می شود.

کیهان کلهر هنرمند سرشناس ایرانی در سال 2019 جایزه هنرمند سال را از رویداد سالانه Womax دریافت کرد.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید