رسانه عمومی

توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی و ایجاد اشتغال در مناطق ویژه اقتصادی

توسعه فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و ایجاد اشتغال در مناطق عمده اقتصادی

معاون امور بازرگانی استاندار تهران بر ضرورت توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و ایجاد شغل در مناطق مهم تجاری و تجاری تأکید کرد.

به گزارش سلام دکتر ، حشمت الله عسگری در جلسه کارگروه ساخت و رفع موانع سرمایه گذاری در منطقه تهران توضیح داد: تسریع در جذب سرمایه گذاران برای توسعه فرودگاه امام خمینی و ایجاد اشتغال در تجارت آزاد و عمده مناطق اقتصادی شرکت بررسی شده است. اگرچه این اندازه به اندازه کشور است ، اما زیرساخت های آن توسط استان تهران تأمین می شود ، بنابراین باید ستادی را در منطقه تهران ایجاد کند تا پروژه را با برنامه ریزی موثر و پیگیری انجام دهد.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید کار کنند ، خوشبختانه در منطقه تهران مشکلی برای سرمایه گذاری نداریم ، البته ایده باید با حضور مشاور فنی باشد. ایجاد امکانات پاک و فن آوری در این بخش مهم است. بنابراین ، گروه هایی که در حال جابجایی هستند باید مبتنی بر منابع باشند و این بخش باید در زمینه های محیط زیست همکاری چشمگیری با کارگران روستایی داشته باشد.

وی تأکید کرد: ما باید موضوع بنادر بین المللی را در نظر بگیریم و متقاضیان باید در این زمینه کار کنند و همه باید تلاش کنیم تا این استاندارد را با استاندارد ملی با موفقیت تنظیم کنیم. و اماکن محلی و طولانی مدت. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید