رسانه عمومی

«تلویزیون تابستانی» برای دانش‌آموزان در راه است

معاون وزیر آموزش ابتدایی از اجرای یک پروژه تلویزیونی تابستانی در زمینه مهارت های دانش محور خبر داد.

رادوان حکیم زاده در مصاحبه با سلام دکتر. وی با اشاره به ادامه تحصیل از طریق شبکه شاد و رسانه ملی در طول تابستان ، گفت: ما پروژه تلویزیونی تابستان را با شبکه آموزش ادامه خواهیم داد و پیشنهادهایی در این زمینه ارائه داده ایم که به زودی تکمیل می شود.

وی افزود: بر این اساس ، یکی از پیشنهادات ما این است که تلویزیون تابستانی باید برنامه های مهارتی داشته باشد و همچنین می تواند به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کمک کند.

معاون وزیر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: این مهم و نگرانی است که اطمینان حاصل کنیم که در کلاس اول سواد و مهارت های عددی را یاد می گیریم.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با رئیس رادیو و تلویزیون برگزار کردیم ، توافق کلی حاصل شد و مذاکراتی با شبکه آموزش انجام شد و ما در حال نهایی کردن پروژه تلویزیونی تابستانی برای پخش در شبکه آموزش هستیم.

حکیم زاده در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود تأیید کرده بود که سناریوی تمرین با کورونا برای سال تحصیلی بعدی آماده است. با این حال ، ما آموزش مجازی و تلویزیونی را تعطیل نخواهیم کرد ، ما با یک رویکرد مشترک پیش خواهیم رفت و به دوران قبل از SK باز نخواهیم گشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید