رسانه عمومی

تضمین امنیت شرط جذب سرمایه های خارجی

یک مقام مسئول خواستار ثبات سیستم و حمایت م effectiveثر از سرمایه گذاران در جذب سرمایه خارجی شد و گفت: “اگر ما می خواهیم سرمایه خارجی وارد کشور شود و فرصت های شغلی برای ظرفیت سازی ایجاد کند ، سرمایه گذاران باید راحت باشند و سرمایه آنها امن باشد.” .

ناصر چمنی در مصاحبه با سلام دکتر ، در مورد استراتژی جذب سرمایه خارجی به کشور و تاریک شدن بازار کار گفت: “روش های مختلفی برای جذب سرمایه خارجی وجود دارد ، اما با توجه به وضعیت اقتصادی و سیاست جامعه ، معتقدم ما باید شرایطی را برای سرمایه گذاران ایجاد کند. “خارجی ها باید دوست داشته باشند که در کشور باشند و بدانند که پولی که به کشور می آورد مشکلی برای مبادله بانک مرکزی نیست ، یعنی بانک سوئیفت باز است تا بتواند تجارت بین المللی انجام دهد و بدون این که سرمایه و پول شما را وارد کند ، یا بیرون بیاورید.

وی ادامه داد: بخشی از نفت فروخته شده و میلیاردها دلار بهای نفت دریافت کرد ، به دلیل تحریم های کره جنوبی و کشور همسایه در عراق است. وقتی یک سرمایه گذار خارجی این را می بیند ، معمول است که او نمی خواهد پول خود را در آن سرمایه گذاری کند. “از آن استفاده کنید زیرا می دانید ممکن است در نقل و انتقالات بانکی و مبادلات با مشکل روبرو شوید.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرمایه خارجی در صورت ایمن بودن یک سرمایه گذار وارد کشور می شود ، خاطرنشان کرد: این امر مستلزم رفع موانع سرمایه گذاری توسط قانونگذاران و سیاستمداران و اعتماد به سرمایه است. برای یک گذرگاه خارجی که اگر وارد کشور ما شوید و تصمیم به راه اندازی خط تولید یا سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز بگیرید ، امنیت سرمایه شما تضمین شده است و اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید پول خود را به راحتی معامله و برداشت کنید. وسوسه خواهد شد که سرمایه گذاری کند.

چامانی با اشاره به سری لانکا به عنوان گزینه ای برای سرمایه گذاران خارجی گفت: “در سریلانکا ، بزرگترین مارک های خارجی کارخانه های خاص خود را دارند زیرا کار ارزان است و یک سرمایه گذار می تواند محصول خود را به راحتی بفروشد و حتی اگر باشد کار برای نیروی کار ایجاد کند. ارزان «به آرامی

در پایان ، کارکنان خواستار ثبات اقتصاد و امنیت سرمایه خارجی موثر در جذب آن و خاص بودند: “من معتقدم که باید شرایطی را در اقتصاد ملی ایجاد کند که سرمایه گذاران با اطمینان و نگرانی در مورد از دست دادن سرمایه سرمایه گذاری کنند. ” بودن؛ دادن روش یک شرط مطمئن برای سرمایه شماست. تنها در این صورت است که می توان هجوم سرمایه های خارجی به کشور و ایجاد فرصت های شغلی برای نیروی کار در آن کشور را مشاهده کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید